Frode H. Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 ..17" lettis på hageslangen. En oppgradering som absolut kan anbefales. Ble det ikke bra vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 haha NICE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Meget bra! Kantkjørt felg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Tror de har vært ute for mer enn en kant desverre. Prøvde å rette de men de var altfor skjeve. Naboen fikk en også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Nydelig oppgradering Frode H . Forøvrig så var det felg til oppheng av hageslangen på huset vårt når vi kjøpte det, men det var en 14" Toyota felg . Den er nå kasta på skroten, og erstattet med selvopprullende Gardena slangetrommel . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Tror de har vært ute for mer enn en kant desverre. Prøvde å rette de men de var altfor skjeve. Naboen fikk en også. Hvordan løste du det med feste til veggen? Det der var tøft. Har en 9X16 Brock B1 som er ett meget godt emne for noe sånt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Min er større en din 8x18" OZ, som jeg fikk etter en kopis hadde vert litt på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Min er større en din 19" neste? Hvordan løste du det med feste til veggen? Jeg borret to hull i kanten på felgen og skrudde den fast med treskruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Hehe, skikkelig kult Frode H! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Den var artig ja! Skal ta med meg den ideen der. Må ha på "lavprofil"-gummislange der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå