325ixturbo Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 hei jeg lurer på om noen har bilder av dette og evt hvor lang tid dere brukte. før og etter bilder har vært gøy.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Hvis du kjøper bakplate fra 88 og oppover og sveiser den på blir det vel likt? Er vel bare bakplata som er forskjellig bak så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 ja jeg er klar over det så jeg trenger ikke bilder av enn 86 og en 88.men jeg skal kappe ca 10cm framom baklyktene og underkant av bakplate. så det har vært arti å sett hvor andre har kappet i karrosseriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 det jeg mener er at det må kappes litt mot bakskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 jeg byttet bakplate, men det var fra gamletypen til gamletypen da.. men var ikke så mye stress egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Jeg bytta bakenden på min E30. bytta ikke til nytypen da. Ser du skal kappe foran lyktene, det har jeg gjort. er endel ekstra erbeid. men med litt tolmodighet blir det bra. Slik kappa jeg. Husk å stive av skjærmene slik at de holder sin posisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 takk for bildet. så kurant ut dette har du nå etter bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå