stian329 Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Tenkte litt på å selge veiva mi, maskinert og tilpasset M20. Gir et slagvolum på 2791cc på M20B25(84mm boring). Jeg er ikke interessert i å selge til en som gir meg en haug med spørsmål om utregning av kompforhold og klaringer med ørten forskjellige råde/stempelkombinasjoner, så jeg foutsetter at en evt kjøper klarer seg på egenhånd. Jeg vil ha 5000,- og ikke 4995,- Kjøper henter eller betaler frakt. Lurer på å selge til fordel for en M20 screamer. Mvh Stian
propan Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Har ikke du stempler og råder klare da? Hvorfor selge når du er så godt i gang?
stian329 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Skrevet Mai 23, 2006 Stempler er klare men ikke rådene så da bestiller jeg 135/136mm råder i stedenfor 130mm så er kompforholdet rett oppunder 8 blank igjen om veiva blir solgt Jeg regner selvfølgelig ikke med at den blir solgt, så jeg skulle bare se om dette kunne bli motbevist Noe slo meg i dag som sa at M20 på 9000 runder er krem
propan Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Ja det er krem det. Men hvorfor ikke nesten med det oppsettet du har? Du klarte jo 8500 sa de jo. Hva er slaget på veiva foresten?
stian329 Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Skrevet Mai 24, 2006 Du klarte jo 8500 sa de jo.Hva er slaget på veiva foresten? Nei de sa 7500 Men kanskje de mente 7500 med M20 råder og ikke med for xmpl Verdi/Pauter/SPM.. Slaget målte jeg til 84mm, det er som det skal være.
stian329 Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Skrevet Mai 24, 2006 du med det turtallet stian Hehe ja vi får nå se, som sagt tviler jeg på at den blir solgt
Stian Børresen Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 hva trenger jeg bortsett fra den veiva for å få motoren til å starte uten at den raser ved første runde rundt?
stian329 Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Skrevet Mai 28, 2006 Nei jeg gir deg/dere veiva, en 200-lapp og et hardt spark i ræva hva trenger jeg bortsett fra den veiva for å få motoren til å starte uten at den raser ved første runde rundt? Kortere råder.
Stian Børresen Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 når jeg nå får tak i turbokit, hvordan blir det da om jeg kjøper denne veiva av deg og bygger om til 2.8? vil det bli noe holdbart på 0.4-0.5bar?
David Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 når jeg nå får tak i turbokit, hvordan blir det da om jeg kjøper denne veiva av deg og bygger om til 2.8? vil det bli noe holdbart på 0.4-0.5bar? stian329 Jeg er ikke interessert i å selge til en som gir meg en haug med spørsmål om utregning av kompforhold og klaringer med ørten forskjellige råde/stempelkombinasjoner, så jeg foutsetter at en evt kjøper klarer seg på egenhånd.
stian329 Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Skrevet Juni 2, 2006 Så lenge du har orden i sysakene så er det hur holdbart som helst.
Bimmerlars Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 M20 med dieselveiv, altså 2,7 liter, klarer 9000 rpm. Vet ikke hva som skjer om man går opp enda litt mer på slaget jeg men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå