Twin Turbo Skrevet Mai 23, 2006 Skrevet Mai 23, 2006 Etter mye faen skap, ber jeg om hjelp. på tomgang og ala by kjøring blir motoren sur og stopper..... og får ikke start igjen før det har gått 20-30min. og det om jeg prøver å starte el lar den stå den tiden. Var på mrk verksted å tok diagnose test og da viste det seg at kammaksil sensoren var defekt, ble byttet og likedan, breibands lamdasensoren ble byttet for å prøve det også.... men fortsatt stoppet den. tilbake på mrk verksted og da va verk mesteren 100% sikker på at bensin pump var def. og den ble byttet også men samme problem fortsatt...... kan noen hjepe meg??????
aloebiz.net Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Veivakselsensor eller bensinpumperelé tenker jeg..
Twin Turbo Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 Veivakselsensor eller bensinpumperelé tenker jeg.. mulig d, men hvorfor mener du d da?
aloebiz.net Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Når kamsensoren går pleier den å ta med seg veivsensoren også har jeg hørt.. Jeg hadde liknende symptomer på Min gamle omega. Den vare stoppet og var helt død når jeg prøvde å starte den igjen. Plutselig startet den som normalt igjen. Så når den gikk på tomgang fikk jeg en til å gå bak og høre på pumpa mens jeg tok håndtaket på en skrutrekker og banket på bensinpumpereléet og ganske riktig, pumpa fuska i takt med slåinga mi og bilen stoppet til slutt....
Gunnar Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Hva med tomgangsregulatoren da? Jeg har to identiske tomgangsregulatorer til 535en min, og den dør tvert når jeg har på den ene.. som tydeligvis ikke fungerer helt som den skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå