tomasb Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Som overskriften seie, så fuske bilen(99` 520). Håper noen her inne har noen ideer om ka som kan ver galt. Symptomene er som følger: Kald motor og starter og går helt fint, men så detter den fra ca 8-900o/min til 500o/min i med ca 4-5 sek. mellomrom. Og stopper helt av og til når eg stopper i kryss etc Virker og som det kan være noe hard gange på maskinen, og litt lite krutt til tider. Diagnose viste ingenting, og skiftet plugger og hetter, men ingen forskjell. Forslag noen? EDIT: Motoren sviver fint når den er blitt varm, dog kan det virke som det er litt lite krutt da og til tider( Ja, eg vett. sko hatt større motor )
Friksen Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Virker jo ut som en feil ved luftmengde måler eller noe.. tenningsmodul.. Har du vert hos bmw å fått lest ut diagnose?
tomasb Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Skrevet Mai 24, 2006 Hadde diagnose hos bavaria for noen mnd siden. i forbindelse med service. De testet spesifikk lmm, men fant ingenting gale. Problemet var der da og.
aloebiz.net Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Som folk sier her så høres det ut som LMM. Sjekk også Kamsensor og Veivsensor, men da skulle det kommet opp på diagnosen.....
bjalle Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Hadde samme symtom på min,det var kn sportfilter som hadde ødelagt luftmengdemåleren med smuss.Ikke mer suge dritt i motor filter på meg.Orginalt er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå