Pauls1 Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 kanten på det ene skinnsetet mitt begynner sånn smått å bli litt slitt. noen som kan fortelle meg hvilke produkter jeg må bruke for å få dette pent igjen?
Kjell Z3 Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Jeg brukte svart skokrem på mine skinnseter i over 7 år.Meget bra, knek inn skokremen , poler godt over med ren hvit fille til det ikke kommer farge på denne.. Resultatet blir kjempebra og det farger ikke av, og det skader heller ikke setet.
Pauls1 Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Skrevet Mai 24, 2006 Jeg brukte svart skokrem på mine skinnseter i over 7 år.Meget bra, knek inn skokremen , poler godt over med ren hvit fille til det ikke kommer farge på denne.. Resultatet blir kjempebra og det farger ikke av, og det skader heller ikke setet. skokrem faktisk det må jeg teste. man da holder jeg deg ansvarlig "kjell z3" hvis det ikke blir bra
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Vil det ikke bli veldig "blankt" med skokrem? Kanskje penere uansett med blankt enn slik som det er nå da Dumt at det ikke finnes skokrem i "spygul" farge
Hakon Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 det skal MYE polering til... ellers farger det av ....
Kjell Z3 Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Trenger ikke polere så veldig lenge, ser det på den hvite fillen. Det finnes også skokrem som ikke er såveldig blank. Smører jo bare på de slitte flekkene, bruker vanlig skinnsmøring for seter på resten. Jeg fikset setene med svart skokrem dagen før en brud skulle sitte i bilen. Hun var like hvit etterpå.(Heldigvis for min skyld)
eriklepe Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 har benyttet hvit skokrem til mine skinnseter, og det ble meget bra resultat. Desverre matchet ikke skokremen helt nyansen på setet så der det var små sprekken er det istedenfor hvite striper:) På mine cremefargede skinnseter har jeg også forsøkt meg på mindre områder med skokrem og resultatet ble bra. Skinnet føles mye mykere ut etterpå. Har ikke opplevd at noen av disse har farget av. Det finnes forresten fargeløs skokrem også.
Joachim ///Cabriolet Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 jeg også bruker skokrem på mine seter. blir bra resultat av det.
Tommy Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Ellers så kan du ta turen innom en møbelforhandler, å kjøpe en flaske med skinnfarge.
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Ellers så kan du ta turen innom en møbelforhandler, å kjøpe en flaske med skinnfarge. Finnes disse i safran-gult også tro?
Jan e34 Skrevet Mai 24, 2006 Skrevet Mai 24, 2006 Jeg kan anbefale Jerndahl Joh A/S, Skedsmog. 25, 0655 Oslo, 480 24 016. Blander lakk i riktig farge etter fargeprøve, f.eks. fra en flik under setet eller en nakkestøtte. Det finnes to metoder, en med bare lakk som brukes bl.a. av bruktbilforhandlere. Med den andre metoden brukes en toppcoat tilslutt som trenger gjennom alle lagene og gir "nybilfinish".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå