kukkhue Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Har skaffet meg et komponent set og tenkte og sette det inn. Da jeg så på (320i) dør pannelet så tok jeg først ut ringen til dør åpnern. Så poppa jeeg de 6 hvite plast spikerne på sidene. Så nappa jeg litt øverst så det løsna på de stål klypene. MEN !! nederst så virka det som om det var limt fast eller no. Hvordan får jeg løs dørpannelet? Og hvor sitter orginal splittern? Er litt newbie spm men må starte et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Har du løsnet de to torx-skruene bak håndtaket? Skal sitte 2 stk små plastikk-"topper" over dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 hmm. nei det har jeg ikke. men er det no mer enn det? og hva med knottene til side speilene på høyre dør? hvordan fixser jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Er ikke helt med på hva du mener der. Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 eeeh. må jeg ikke ta av hele den sorte plast plate pannelet for å få ut den lille tweeter høytalern for å bytte den med en annen? beklager , har ingen bilde telefon liggende klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Det plast dekselet, trekantet, som sitter over speilfestene løsner du først i toppen. Derretter så drar du dekselet oppover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 takker, skal prøve litt mer i morgen. håper det ikke regner ute da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 en liten diy guide http://www.understeer.com/window.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 PS den lille "tweeteren" er somregel støpt fast i ringen med gitteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 Hmm..kansje det er bedre å bare la den være istede og heller lime fast twetern på dashbordet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Ta av dørtrekk: 1. Ta av vindussveiven( Hvis du har) Er et lite lokk som du må vipper av på sveiven. 2. Under dørhåntaket er det 2 stk plastikk lokk som må vippes ut, bak der er det 2 torx skruer. 3. Ta av låsepinnen på døren. Da er det bare til å ta av dør deksel. Kan være at de sitter litt pga dørklipsene. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå