Gå til innhold

Fiksing av m3 karroseri

Share

Anbefalte innlegg

Som sikkert noe av dere har fått med seg så klarte jeg å vrake min e30 325i i høst. Har leita lenge etter ett nytt karroseri. Her om dagen fant jeg en som skulle selge ett m3 karroseri som var kuttet rett bak torpedoveggen. Dro å så på det i dag, siden han sa det var i fin stand. Godtroene som jeg var så dro jeg ned til sandefjord og så på det. Han hadde dratt av veien med det, så kanalene var ødelagt osv. Første inntrykket var rett og slett "MYE JOBB". Kom gjerne med synspunkter om dere ville gjort det, eller om det er for mye jobb med det, for en som aldri har mekket bil før og om det blir for mye kostnader.

ble ikke veldig mange bra bilder, men de som ble tatt ligger på galleriet mitt, siden jeg ikke fikk bildene ned i oppløsning.

Kunne få med deler sånn at det var en komplett m3, med fanger foran, bagluke, skjermer foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt som i lange kvelder, samt materiell for å få sleden i toppform! "Budsjettet" sprekker alltid på slike bygg, viss du gjør det, så tror jeg ikke du får pengene igjenn ved et evt salg.....

penger blir det uansett hva jeg gjør. eneste jeg vet er at jeg skal ha den bilen på veien igjen, så blir dyrt. Men er jo måte på hvor mye det blir evt. Vet jo at jeg ikke får igjen de pengene jeg har brukt på bilen, det får man sjelden(men får bare beholde bilen til jeg blir gammel da:P)

som sagt så har jeg lite peiling på både sveising og sparkling ikke minst sandblåsing samt pris på dette, hvor mye ville du tro jeg må ut med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg ut som litt jobb ja, men for dei som har arbeidslysten på topp, er dette sikkert eit bra utganspunkt...

BTW: Den 325i´en du kjøpte av Morten var rimeleg bra, synd den er knust.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg ut som litt jobb ja, men for dei som har arbeidslysten på topp, er dette sikkert eit bra utganspunkt...

BTW: Den 325i´en du kjøpte av Morten var rimeleg bra, synd den er knust.. :-(

den er var helt strøken ja, :cry: er derfor jeg er ivrig på å få den fin igjen, det blir aldri like strøken, men må bare ha den på veien igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke M3 rammenummer bak også? I kofferten ett sted?

Du må jo godkjenne en slik operasjon,så er en fordel at papirene er i orden..

Eller sveise og gi faen i godkjenning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...