DaggEn Skrevet Mai 24, 2006 Share Skrevet Mai 24, 2006 Har et grenrør som har stått på en e36 m3 (s50b30) som jeg skal selge. Det er brukt men er i god stand. Kom med bud.. Selges høystbydende.. Har også orginalt m3 eksosanlegg fra kat og bak. Litt dårlige bilder. Tatt med mobil.. Kan ta med digitalkamera viss noen er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 500kr bydd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Mottatt.. Vil bare si at det blir solgt uansett hva høyeste bud blir. Fristen er ut søndag og jeg sender det på mandag. kjøper betaler frakt seff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Du bor i Bergen går jeg utifra på profilen din, isåfall hvis jeg vinner budene kommer jeg og henter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jepp.. Ingenting er bedre enn at du henter det viss du kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 passer dette på en m52b25 (323i) ? Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Hvorden er bakpotta i stand? bilder? vet du hvor mye det koster å få denne fraktet til Stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 skywalk3r: Det passer rett på blokka men litt feil vinkel så det kommer bortpå girkassen. Det er jo bare å modifisere det litt så da er det ikke noe problem å bruke det. Skal gi god effektøkning på M50 motorene. E30: Bud mottatt Tåmi: Kan ta bilde av bakpotten imorgen. Er ikkje hjemme nå. Den er forsåvidt helt grei stand på. Lenge siden eg har sett på den men skal gi deg tilbakemelding imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lmn Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 800Kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 byr 900nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Mottat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 skywalk3r: Det passer rett på blokka men litt feil vinkel så det kommer bortpå girkassen. Det er jo bare å modifisere det litt så da er det ikke noe problem å bruke det. Skal gi god effektøkning på M50 motorene.E30: Bud mottatt Tåmi: Kan ta bilde av bakpotten imorgen. Er ikkje hjemme nå. Den er forsåvidt helt grei stand på. Lenge siden eg har sett på den men skal gi deg tilbakemelding imorgen. Flott, de har en tendens til å ruste der de bakre festeklemmene står. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Skal ta mange bilder slik at det ikkje blir noen uenigheter om tilstand på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lmn Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 1000Kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå