Bimmerlars Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Er det vanskelig å mappe en motor med haltech f5 tilleggssprut og micro dynamics tenningsforskyver selv? Sånn at det virker helt greit Er snakk om en turboladd M10 motor som skal lade 1,2 bar
Bimmerlars Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 Med utstyr så er alt mulig. Hva trenger jeg da? Bredbandslambda ihvertfall? Holder øra til å høre etter tenningsbank?
stian329 Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Holder øra til å høre etter tenningsbank? Det kan du nok bare glemme ja Motoren overdøver den lyden med glans..
ehrnst Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Hører du det med øra har du virkelig bank skun tru. Men jeg så en slags DIY på hvordan man lagde et stetoskop-liknende greie til å høre bankinga
Bimmerlars Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 Hører du det med øra har du virkelig bank skun tru.Men jeg så en slags DIY på hvordan man lagde et stetoskop-liknende greie til å høre bankinga Husker du hvor da? Tenk tenk tenk Koster jo brått mange tusen å få en proff til å mappe, og det kan vente til jeg får meg datasprut
ehrnst Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 her f.eks. http://powerpage.dk/tuning_turbo_5opskr ... ensor.aspx Så kan du jo ta veeeldig lange slanger, sette deg inn i bilen å kjøre av gårde med utstyret på huet
Bimmerlars Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Skrevet Mai 26, 2006 Se der ja! Genialt. Lett å lage også Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå