GunnarEP Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Skremmende nok har jeg fått vil-ha-følelser for e30 cab, da helst en mest mulig original 320 eller 325. Jeg vil ha manuell kasse og sportsseter i skinn. Slik som denne hadde vært perfekt, bare bytt ut fargen med sort og sett på originale felger (BBS?): http://www.finn.no/finn/car/object/iadi ... de=7578768 Ved første øyekast ser mange av eksemplarene som er til salgs ut til å være nokså velholdte. Stemmer det? Hvilke utgifter må jeg regne med til vedlikehold? Tanken er å gi den garasjeplassen til familiebilen på sommeren, og sette den bort til vinterlagring. Men passer det seg for en familiefar i 30-årene å være utro med en slik? Hva vil naboene si? Min bedre halvdel synes den er stygg, så jeg kan regne med å ha den for meg selv . Tenk å kjøre hjem fra en vellykket fisketur en fin sommerkveld i en slik, med taket nede og storlaksen i bagasjerommet (hvis den får plass der ). Akkurat nå tillater ikke økonomien slikt tøv, men til neste år..... Kanskje det kan være lurt å kjøpe en på vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Vil tro de er billigere om høsten/vinteren, ja, som med de fleste biler. Ellers vet jeg ikke annet enn at du i alle fall må regne med LITT utgifter, er tross alt en "gammel" bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå