JanErik E30V8 Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt E30 M3 skjermer? Skal kjøpe meg et "vanlig" 2 dørs karosseri for så å skifte ut skjermene? Finnes disse skjermene i karbon? Trenger også panser og bagasje lokk i karbon. Eventuelt hvor kan jeg få skaffet disse? Er vel mye billigere å skaffe dette i utlandet. Internett adresser? Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Ingen problem å få tak i karbon. Karbon panser, RS500fanger og splitter til vingebil koster ca 15k. Karbon finish på panser og splitter, men ikkje på fanger da denne skal lakkes i bilen sin farge. Panseret veier 3kg, og fanger ca 2kg. meget lett. En kompis kjøpte dette nettopp, meget bra passform. Ska sjekke kor det var.. EDIT: Bomma, var vist motsatt med vekt på panser og fanger, endra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 www.s14motorsport.de Eller hør med Nils Petter Skeie på tlf 90 78 39 18. Han skaffer en del deler i carbon til E30 M3 bla framskjermer. Har handlet litt av han, og kan anbefale han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ikke ille. Finnes det front og bakfanger i karbon til E30 også? Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Ikke ille.Finnes det front og bakfanger i karbon til E30 også? Takk takk Alt finnest, og kan lagest, men Karbon er dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Postet likt der gitt. Må nok ringe han og høre litt tenker jeg. Hvordan er forskjellen i pris i Sverige og Norge? Blir fort dyrt å sende slikt fra Tyskland, så en kjøretur inn i Sverige for å hente dette hadde vært enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Ikke ille.Finnes det front og bakfanger i karbon til E30 også? Takk takk Alt finnest, og kan lagest, men Karbon er dyrt Ja det er ikke akkurat billig, men jeg tenkte det hadde vært moro å smelle til med mye karbon når jeg først skal bygge en gate/bane-bil. Er vel ganske mye å spare i vekt ved å bruke eksteriør i karbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Er vel ganske mye å spare i vekt ved å bruke eksteriør i karbon. Jepp er nok det ja EDIT: Snakka nettopp med han, han sku sjekke opp navn og nummer. Han lagde vist mye til Rally og banebiler. http://www.melandmotorsport.no/butikk.html Dei delene som er avbilda er det han kompisen min kjøpte, utenom RS500 vingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 BTW: Grattis med dagen Jan Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 BTW:Grattis med dagen Jan Erik Tusen takk Viko. Feiring med øl og surfing i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 Finnes det lignende Webshop eller styling butikker/firma i Sverige som denne www.s14motorsport.de ? Hvor mye lettere vil en E30 bli med karbon eksteriør? Er også ute etter 2 gode men ikke blant de dyreste racing stoler, ingen krav om noen spesielt merke. Forslag? Evt hvor det er å finne. Takker for all hjelp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Er også ute etter 2 gode men ikke blant de dyreste racing stoler, ingen krav om noen spesielt merke. Forslag? Evt hvor det er å finne. Takker for all hjelp!! http://www.kollevold.no/ http://www.gundersenmotorsport.com/ http://www.pedersens-racing.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå