Halvtann Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Som nevnt har en komplett b25 blokk med alt innmat. Kommer fra en 86 mod 325i kjørt 176000. Gi bud hvis dette skulle være av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2006 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmurud Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 sitter det svinghjul på denne blokka. Trenger et med givere til sensorene på kassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 hvilken pris tenker du på blokka da?int. for den rette prisen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ikkje så mange så e intressert te feil pris som regel, gi meg et hint på ka så e rett pris. Nei står ikkje svinghjul på dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 sånn i bunn og grunn er ikke en blokk så mye verdt.vet ikke jeg.du får heller komme med en fin fin pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Gir deg 1000.- for bunnen av motoren jeg...det er da ett bud...hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 solgt, så sånn e det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå