Gå til innhold

Sound-system i e36


Anbefalte innlegg

Jeg skal installere/montere nytt lydanlegg i min e36, der alt er orginalt bortsett fra cd-spilleren. Har lest en del på forumet her, der det blant annet diskuteres hva som er best av å montere 6x9 under hatthylla, eller å montere gode 5" høytalere slik som de originale høytalerne er plassert.Men hva hvis jeg velger en av disse løsningene, hvordan skal jeg da få lyden/kraften fra basskassa i bagasjerommet inn i bilen? Hva blir den beste løsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fjern orginal høytalerne fra hattehylla. Synes ikke når du har gitteret på igjen. Bruk sub i kofferten å bassen kommer inn i bilen gjennom hullene hvor orginal høytalerne sto. Monter dyrt front sett med god forsterker. Det har en råd til da en slipp å kjøpe hattehylle høytalerne for lyden skal komme mot å ikke bakfra. Bare bassen skal fylle bilen bakfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern orginal høytalerne fra hattehylla. Synes ikke når du har gitteret på igjen. Bruk sub i kofferten å bassen kommer inn i bilen gjennom hullene hvor orginal høytalerne sto. Monter dyrt front sett med god forsterker. Det har en råd til da en slipp å kjøpe hattehylle høytalerne for lyden skal komme mot å ikke bakfra. Bare bassen skal fylle bilen bakfra.

Ville heller sakt godt frontsett enn dyrt, er mye dyrt som ikke er bra. Men som alltid er det jo stort sett sammenheng mellom pris og kvalitet.

Ellers så er jeg 100% enig !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monterte fockal frontsett både foran og bak i min.

2 stk. rockford fosgate punck i trunken.

dritbra lyd om jeg må få si det selv.

6*9" er bare noe tull hvis du skall ha bassere, fordi dem gir fra seg mye bass, noe du får mer enn nok fra bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...