feedon Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 noen som veit åssen front detta er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 det er en bmw 90 front(ser hverfall sånn ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 det er en bmw 90 front(ser hverfall sånn ut) Hva er en 90 front? hørt om 90 fanger på golf, men ikke på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 fronten sim sitter på denne bmwen er en 90 fanger vet ikke hvorfor det heter det men det er ihvertfall det det heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 90 fanger er golf Det der er facelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 den er heller ikke lik de på bildene i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 90 fanger er golf Det der er facelift.. 'Stemmer Tanken på at jeg har kjørt rundt i snart 2 år med noe som skulle ha vært produsert av VAG skremmer meg Nei, facelift det ja! Til trådstarter: Jeg synes den frontfangeren på øverste bilde likner på Rieger Genesis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 ok så tok jeg feil jeg visst eikke hva den han hadde het syns den likna på det noen har fortalt meg at heter 90 fanger sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 Faen så mye rør!! hehe den første bilen er en type en pre facelift som har ett gammelt zender kitt.. ser ut som at han har lakt på noen lepper selv.. ellers er det ikke noe som heter 90 fager på E30 det er facelift og pre facelift + og - 87 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå