Gå til innhold

Noen som er int. i bakvinduer til E30 som kan åpnes?? + div

x25Touring
 Share

Anbefalte innlegg

Har hentet en E30 318i delebil i dag, som jeg kun skal ha noen få deler fra. Har en del deler da som ikke skal brukes. Biler har sidevinduer som man kan åpne, mener dette er ganskje skjeldent. Alt fra bilen selges billig. Bilen har vært taket, så det er ikke så mange hele karosseri deler, men den har bakluka med den lille flippen som er hel + en dør og en skjerm som er hel. Spør meg hvis det er noe du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hentet en E30 318i delebil i dag, som jeg kun skal ha noen få deler fra. Har en del deler da som ikke skal brukes. Biler har sidevinduer som man kan åpne, mener dette er ganskje skjeldent. Alt fra bilen selges billig. Bilen har vært taket, så det er ikke så mange hele karosseri deler, men den har bakluka med den lille flippen som er hel + en dør og en skjerm som er hel. Spør meg hvis det er noe du trenger.

Hei! hvor mye skal du ha for sidevinduene bak?Dersom prisen er OK så kjøper jeg dem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. er vel ikke det lureste å sende glassvinduer i posten..

men ser du bor i arendal så er ikke så langt fra meg;-)

550kr for begge to med hengsler osv?

Er i orden det, kan ikke du komme å hente de i morra. Så kan du jo se om det er noe annet du trenger også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde slike vinduer jeg også, jeg ga dem vekk. noe av det styggeste på e30 etter min mening.

ja det er jo smak og behag..jeg synes det er helt toppers.når dem er lukket kan man ikke se at dem kan åpnes omtrent.greit med lufting når man er på bane :wink:

DSC00317.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...