x25Touring Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Har hentet en E30 318i delebil i dag, som jeg kun skal ha noen få deler fra. Har en del deler da som ikke skal brukes. Biler har sidevinduer som man kan åpne, mener dette er ganskje skjeldent. Alt fra bilen selges billig. Bilen har vært taket, så det er ikke så mange hele karosseri deler, men den har bakluka med den lille flippen som er hel + en dør og en skjerm som er hel. Spør meg hvis det er noe du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 25, 2006 Share Skrevet Mai 25, 2006 Har hentet en E30 318i delebil i dag, som jeg kun skal ha noen få deler fra. Har en del deler da som ikke skal brukes. Biler har sidevinduer som man kan åpne, mener dette er ganskje skjeldent. Alt fra bilen selges billig. Bilen har vært taket, så det er ikke så mange hele karosseri deler, men den har bakluka med den lille flippen som er hel + en dør og en skjerm som er hel. Spør meg hvis det er noe du trenger. Hei! hvor mye skal du ha for sidevinduene bak?Dersom prisen er OK så kjøper jeg dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 Bud over 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 ikke selg dem hehe..ha dem på lager isteden kommer flere og flere med slike nå.jeg som trodde jeg hadde noe spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 hm.. er vel ikke det lureste å sende glassvinduer i posten.. men ser du bor i arendal så er ikke så langt fra meg;-) 550kr for begge to med hengsler osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 hm.. er vel ikke det lureste å sende glassvinduer i posten..men ser du bor i arendal så er ikke så langt fra meg;-) 550kr for begge to med hengsler osv? Er i orden det, kan ikke du komme å hente de i morra. Så kan du jo se om det er noe annet du trenger også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 ikke selg dem hehe..ha dem på lager isteden kommer flere og flere med slike nå.jeg som trodde jeg hadde noe spesielt trodde jeg og. nå er vi vel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 kan desverre ikke hente før torsdag.. da kommer lønninga.. bare ikke skrote bilen før da? har levd på brød og vann i 2 uker nå etter delekjøp hehe:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 Er i orden det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 ikke selg dem hehe..ha dem på lager isteden kommer flere og flere med slike nå.jeg som trodde jeg hadde noe spesielt trodde jeg og. nå er vi vel 4 Dere får spleise på de, og ødelegge de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 De finns flere på ebay... Du får fikse linken selv Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 De finns flere på ebay...http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 8060370061 ja hallo hysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 hadde slike vinduer jeg også, jeg ga dem vekk. noe av det styggeste på e30 etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 hadde slike vinduer jeg også, jeg ga dem vekk. noe av det styggeste på e30 etter min mening. ja det er jo smak og behag..jeg synes det er helt toppers.når dem er lukket kan man ikke se at dem kan åpnes omtrent.greit med lufting når man er på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 er rutene i glass eller plexi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå