Gå til innhold

1986 325 selges


Christian_
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er registrert som 320, men er ombyggd til 325. (320 girkasse,men 325 kassen følger med.)

Mange deler skiftet den siste tiden,b.l.a: fordelerlokk, rotor, tennkabelsett, registerreimsett, vannpumpe, cluthlager,en bremsecalypter, bremsesjold bak, håndbrekksko, alle giroverføringsledd, girspake (E36), alle foringer i bakhjulstillingen, hjullager bak, alle fjører (40/40) og dempere bak.

16"orginale AC Scnitzer felger med 2 nye dekk, 15"orginale BBS uten dekk, 14" stålfelger med piggdekk.

4 eksta dører og en M-tech 2 vinge kan evt.følge med.

Selges høystbydende over 30.000.

Mobil: 93023667 Jenny-Ann.

32511zk.jpg

32556kq.jpg

32565sv.jpg

32583md.jpg

325101xq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Telleren på bilen står på 315, men motoren er 88 mod. og har gått snart 200...Bakstillingen er tatt fra en annen bil så jeg er usikker på hvor langt den har gått..men som sagt: alle foringene er nye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Telleren på bilen står på 315, men motoren er 88 mod. og har gått snart 200...Bakstillingen er tatt fra en annen bil så jeg er usikker på hvor langt den har gått..men som sagt: alle foringene er nye :)

Hva vil du vite da? :) Den er original, og godt holdt. Send meg en mail om det er interressant, med konkrete spørsmål om hva du vil vite utenom det som står i annonsen i linken jeg la ved, så skal jeg svare så godt jeg kan.... ;)

kai@bimmervestnes.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...