haakon Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 kan man gjøre noe med det? bytte pakning el noe? blir vel dårligere lys og det blir vel noe korrosjon inni lykta etter hvert..?
Dr_S Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Ta av dekselet bak lykta, hvis det går. Jeg kjører uten
Jan e34 Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Smør pakningen eller vask den i frostvæske, da blir den myk og tetter bedre. Og tørk lykta med en føner.
bjalle Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 normalt at det kan dugge litt når pæra akkurat har blitt kald,varmen fra pæra skal fort fjerne duggen,ellers er nok ikke lykta helt tett.
Bjørn 320 Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Har høyrt at du kan ta av dekselet du brukar til å skifte pære i eit par dagar, dermed vil visst det meste av fuktigheit fordampe ut der. Er sikkert ikkje til å anbefale viss regnet høljar ned men
Dr_S Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Har høyrt at du kan ta av dekselet du brukar til å skifte pære i eit par dagar, dermed vil visst det meste av fuktigheit fordampe ut der. Er sikkert ikkje til å anbefale viss regnet høljar ned men Som sagt: Ta av dekselet bak lykta, hvis det går. Jeg kjører uten
krt_ Skrevet Mai 26, 2006 Skrevet Mai 26, 2006 Ta av dekselet bak lykta, hvis det går. Jeg kjører uten Funker super bra. var plaget med fukt i lyktene, men en dag uten dekselene kurerte det problemet genialt enkelt. PS, typiskt E36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå