Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dette har blitt diskutert før men jeg fant ikke noe. Er det mulig å justere camberen bak på e39? Ja jeg vet at man kan kjøpe både eksentriske bolter osv. men jeg lurte på om man faktisk kan justere vinkelen selv uten noe annet enn en fastnøkkel f.eks?

Skrevet

Det står beskrevet i haynes rep håndbok til e39 som selges på blandt annet biltema.Ikke så enkelt men det står hvordan du skal gjøre.Regner med at hjulene peker litt utover bak,min bil sliter ikke på innsiden av dekkene selv om man skulle tro det,er helt normalt sa bmw verkstedet fordi det retter seg inn når bilen kjører.

Skrevet
Mulig dette har blitt diskutert før men jeg fant ikke noe. Er det mulig å justere camberen bak på e39? Ja jeg vet at man kan kjøpe både eksentriske bolter osv. men jeg lurte på om man faktisk kan justere vinkelen selv uten noe annet enn en fastnøkkel f.eks?

camber og spissing er justerbart bak på E-39, er ganske greit å justere.. men er lettest med spesialverktøyet til spissings justering.. Men du må ha hjulstillings apperater på for å få det nøyaktig justert. Lettest er å levere den inn til hjulstillingskontroll på et BMW verksted. De vet ha som må gjøres. Er viktig å ta en sjikkeli kontroll av foringer å ledd i hjulopphenget før justering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...