Ole@Automote Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Tenker det er noen her inne som veit hvor man får kjøpt M3 evo II front leppe til e-30. Kunne tenkt meg ett tips om hvor jeg får kjøp de dråpespeila som er på warsteiner M3`en også. De har ett lite luftehull innerst og jeg finner ingen som selger sånt.. uten om de orginale da seff men de er voldsomt dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 De har evo 3 speil på koed iallefall... de skaffer sikkert evo 2 fronten også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Takk for tipset. Koed har værdens dårligste nettbutikk!! Men jeg får sende en mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 De har på koed.dk ja, går inn på :E30 - nye deler - utvendig utstyr - frontleppe e2!! Koster 1695 DK. Etter noen timer så finner du det meste hos koed!! Sende du en mail så må du nok vente en ukes tid før du får svar!! Tror Daniel har det litt travelt der nede! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå