gematu Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Hei Jeg har to grønne lamper igjen. Hvor lenge er det til bilen må inn på service da? Måles det i antall km? Hvor mange km kan jeg kjøre på siste grønne lampe f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 kommer også ann på din kjørestil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gematu Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 jeg kjører helt pent. Holder meg under 3-4000 omdr, og 0,9 l på mila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Hehe.. det er vel og bra det.. men det Bimmer for life tenkte på var vel hvor mye du kjører. Kjører du 7 mil om dagen, samma hvor mange omdreinger og fort du kjører, vil det ikke være så mange ukene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gematu Skrevet Mai 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2006 ok. Kjører vel etpar mil om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Du kan jo sjå sånn ca. kor lenge sidan du nullstilte sist, og kor mange prikkar du har "brukt opp", så burde det vel ikkje vere veldig vanskeleg å berekne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gematu Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Jo det er vanskelig, for jeg har nettopp kjøpt bilen, og skal på bilferie i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Den er jo enkel, du tar en stor service før du reiser på ferie, helt uavhengig om det er en eller to prikker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Den er jo enkel, du tar en stor service før du reiser på ferie, helt uavhengig om det er en eller to prikker igjen. WORD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå