Trotto Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Noen av dere husker kanskje et salgsfremstøt her på forumet vedr. nanoforsegling av frontruta i januar i år. Vel, jeg kjøpte en slik pakke og behandla frontruta på Mercedesen i medio februar. Nå er imidlertid alle spor av stoffet borte, vannet renner ikke bort i noen som helst lovlig hastighet her til lands. Selger lovte en varighet på ca. 1 år på produktet. Hos meg varte det ikke 5 mnd en gang. Jeg behandlet bakruta med RainX samme dag. Der er det spor av produktet ennå... Til informasjon.
ØyvindB Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 for å sitere meg selv: InnleggSkrevet: Tir Des 27, 2005 20:41 Det blir spennede å høre hva dere som kjøper mener om noen uker Som forbrukerombudet sa til avisen her om dagen: Hvis noen høres ut til å være for godt til å være sant, så er det som regel det. _________________ -Så det så http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14699&postdays=0&postorder=asc&highlight=nano&start=0 på hjemmesiden til selgeren står denne logoen: forresten koster en pakning 60kr mindre på nettsiden hans enn hva den ble annonsert for i utgangspunktet.
boost Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 bruker du ofta vinduspussern bak på bilen din da? bruker kansje ikkje den so ofta som framme?
Lien Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Det skal jo ikke ha noe å si siden produktet skal legge seg som en herdende film over hele ruta..
ChrZZ Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Hvis den blir *dårligere* pga bruken av vindusvisker, så må det jo bli oppgitt: "OBS OBS! Må ikke brukes på vinduer med montert vindusvisker!", og det blir jo rett og slett teit..
Trotto Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Skrevet Mai 27, 2006 bruker du ofta vinduspussern bak på bilen din da? bruker kansje ikkje den so ofta som framme? Hva er poenget? Jeg har brukt viskerene betydelig mindre den tiden etter forseglingen...men noen ganger må de brukes. Og som det står på produktet - man trenger ikke bruke vindusviskere under 60-70 km/t. Noen ganger kjører jeg faktisk saktigere enn 60 km/t. Men nå er jeg på status quo, som i desember. Det jeg sikter til er at her sammenligner jeg med et stoff som er kjent for å måtte fornyes 1 gang pr. mnd. mot et som skal holde et år.
aloebiz.net Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Jeg har brukt dette produktet i 2 år og er meget fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå