Ågedal Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Fikk angeleysene i dag, men ikke blinklysene, kan jeg bare fortsatt has på de orginale mens jeg har på angeleysene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 hva slags lykter da? FK? Dvs, at du bytter ut enheten for nær- og fjernlys? Skal gå greit å feste på de gamle blinklysene da. Og hvis du faktisk snakker om selve blinklyspærene, så går de selvsagt i de nye lyktene hvor blinklys skal være (PS: litt mer info om hva du har kjøpt neste gang ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hehe skal informere neste gang ja:D Når er de montert, men det er bare det ene nærlyset som funker helt. Det andre lyser bare i ringene, men fulle lys virker. hva er galt tro du? Det er FK, kjøpt hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Dårlig kontakt? Spray litt kontaktspray inni kontakten og rugg forsiktig på den og se om det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Sikkert dårlig kontakt. Var det på mine alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 hvilke andre steder en koed kan man kjøpe angleeyes? linker kan sendes på PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 jelpoole: du kan kjøpe på: www.ebay.com www.czt.no www.autoshineshop.no www.autospar.no www.osbildeler.no osv.. (å sende slikt på PM er ingen grei måte. Da finner færre frem til dem via å lese her på forumet... syntes nu jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 takk for hjelpen ChrZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 type har du? få se bilder? leter etter noen lekre angel eyes selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2006 type har du? få se bilder? leter etter noen lekre angel eyes selv Har disse,de koster 3,612.50 kr på www.GSbildeler.no Fikk de for 2450kr i kampanjepris hos de. Bare å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 På bilen din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2006 hehe skal slenge ut et bilde når jeg får slent på nye blinkers, nå ser det helt veivesen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå