Aracna Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg hadde tenkt å skifte den ene zimmeringen i klokken min i kveld. MEN jeg tenkte jo seff. ikke på at jeg må tappe den for olje når jeg skal skifte zimmerringen. Da lurer jeg på om det er mulig at de selger denne oljen på den lokale bensin-sjappa? Hvilke oljetyper er det jeg må ha? Det er en 92 mod e36 320 det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 tdl / gl4 viss det ikke er diffbrems og gl5 vis det er diffbrems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Nei det er tvilsomt at den olja selges på bensinstasjonen. Er klokka uten diffbrems kan du bruke Mobil 1 VS600 med brems brukes VS500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 OK.. takker for svar. Klokka er uten diffbrems, så da skal jeg se hva jeg kan finne av Mobil1 VS600. Mulig jeg heller må drikker meg full i kveld da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå