tefinstad Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Jeg har fått et problem i mitt instrumentpanel. Alt dør ut og slår seg så på igjen i panelet. Dette skjer regelmessig, men, det har ingen innvirking på noe annet. Stereo, kjørcomputer ol. fungerer som normalt. Altså, jeg lurer på om noen andre har vært ut for dette, og da kan gi meg noen svar om hva som kan være galt. 95 mod 318 tds. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Sikkert en løs kontakt bak på instrumentpanelt ditt. Ta ut hele greien, og sjekk om alt er skikkelig på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tefinstad Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2006 Sikkert en løs kontakt bak på instrumentpanelt ditt. Ta ut hele greien, og sjekk om alt er skikkelig på plass Må jeg ut med ratt og hele pakken for å ta ut instrumentpanelet? å hvordan gjøres i såfall det? det er jo airbag, er det noen forhåndsregler da ved å ta av ratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Skal ikke behøve det nei.. Sakl være 2 stk torx som er i toppen av instrumentpanelet.. Ta av de og rikk det forsiktig løs.. Må gjerne presses litt inn og litt ned for og få det ut. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå