PerEklund Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Solgte bilen igår... Sitter med akuratt samme følelse som da dama slo opp for litt siden kanskje ikke så positivt for dama da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 hehe, gikk plutselig opp for meg hvorfor man ikke vil ha en bil som har hatt mange eiere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 hehe, gikk plutselig opp for meg hvorfor man ikke vil ha en bil som har hatt mange eiere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 hehe, gikk plutselig opp for meg hvorfor man ikke vil ha en bil som har hatt mange eiere! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Hvorfor solgte du bilen? Håper jeg aldri kommer til å oppleve å selge en E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Hvorfor solgte du bilen?Håper jeg aldri kommer til å oppleve å selge en E30. Har en e34 520 93' som er strøken og lett stylet og gått 140 000 på hånd til en grei pris. E30'en var ikke eu godkjent bytte travers som er vekstedsjobb og begynte å bli gammel, samt at jeg ikke hadde somerdekk, felger osv, samt noen kosmetiske feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 hehe, gikk plutselig opp for meg hvorfor man ikke vil ha en bil som har hatt mange eiere! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Noen idè om hva neste bil skal være? hehe, gikk plutselig opp for meg hvorfor man ikke vil ha en bil som har hatt mange eiere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Noen idè om hva neste bil skal være?hehe, gikk plutselig opp for meg hvorfor man ikke vil ha en bil som har hatt mange eiere! Jepp tenkte meg en e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Hvorfor solgte du bilen?Håper jeg aldri kommer til å oppleve å selge en E30. spørs om den gamle e30'n din holder hele livet da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå