glenng Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Er jo ganske ny her på forumet , så jeg tenkte å legge ut noen bilder av bilen min , så vet dere hva jeg kjører Etter bildene ble tatt i forfjor sommer så har det ikke skjedd all verden med den .. sto parkert i fjor sommer pga oppussing av leilighet Har montert carbonsplitters under lumma fangeren i år, og holder på å motere shortshift . Vurderer å bytte ut GTS bakfangeren med en Rieger Infinty.. Bilen er for øvrig en 87 325i med C2 motor.. http://img50.imageshack.us/my.php?image=en0028yv.jpg http://img50.imageshack.us/my.php?image=im0004208kr.jpg http://img50.imageshack.us/my.php?image=im0004218wb.jpg http://img50.imageshack.us/my.php?image=im0006525lz.jpg http://img45.imageshack.us/my.php?image=im0006545es.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Den var jo fin Passet bra med dem felgene der. Er det 5bolt du har på cabben?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenng Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Takk for det Hjula er 5bolt ja,her er et bedre bilde av hjula , et helvete å holde de reine men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Ganske fin den E30 cab'n din Kan tenke meg de felgene er ille og vaske, men utrolig tøft når de er reine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Tøff bil Mitt eneste lille tips ville være å bytte ut nettingen på bilen til netting med sort farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenng Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2006 Har tenkt litt på det med sort netting selv,men syns også det passa litt med alu-nettingen også , i forrhold til fargen på felgene... Men får se hva det blir til etterhvert , forandring skader jo som regel aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Forandring fryder er det ikke det de sier Som sagt så tror jeg det ville blitt mye penere, men uansett en meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Meget flott Savner gamle cab`en min de få dagene i året det er fint nok vær til å kjøre uten tak Cab på vestlandet/bergen er jo så som så Men for all del,det er verdt det når det er fint vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenng Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Sant det,de dagene det er fint vær og varmt langt utpå kvelden er det jo nydelig med cab:) men er jo ikke mange ukene i året det er cab vær her på østlandet heller egentli , man venter hele høsten ,vinteren og våren på de få ukene med fint vær på sommeren .. Syns den fordeliga mellom sommer og høst/vinter/vår burde vært bytta om jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 WOW, denne var veldig pen, og Breyton felgene passa som hånd i hanske . Men ville nok hatt svart netting . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 hey you glenn.. jaja sitter på jobb jeg nå, på selveste - aften... men det liker kontoen min så godt at det gjør ikke noe.. å siden jeg sitter her på jobb hvor alt av morsomme ting på internett er sperret, så får jeg jo ikke sett bildene av bilen din, noe jeg deffinitivt skal når jeg kommer meg hjem utpå morrakvisten.. merry jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Velkommen på forumet Dette var en MEGET pen og stil ren E30 cab. Akuratt etter min smak såfall. Har hatt 2 stk selv. Rett type front, skjørter og hekk. Bra jobba Syns også du burde hatt svart netting, og svarte DE lykter fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Kjempefin cab ja, åssen fikk du til eksos på hver side? Snakka med svendsen eksos og de sa te meg at det ikke gikk ann uten å fjerne hjulbrønnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Pen e30, kan ikke huske jeg har sett den i porsgrunn, hvor lenge har du kjørt rundt med den i distriktet? hadde jeg sett den hadde jeg garantert lagt merke til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Jøss, det første jeg tenkte når jeg leste åssen styling du hadde var sikkert en ny overstyla japsebmw, men denne var jo stikk det motsatte, veldig stilren! Eneste pirk må være nettingen, men det velger du jo selv PEN BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå