Gå til innhold

Varme i bakrute


kuanov
 Share

Anbefalte innlegg

På min -96 320i cab., så er det varme i speilene hele tiden, skal det være det??

I den tyske instr.boka står det "Das Aufheizen beider Spiegel erfolgt automatisch in Zundschlusselstellung 2 und ist geregelt".

Hva betyr "geregelt"??

Og når jeg trykker inn knappen for varmetrådene i bakruten (varmetråder som jeg ikke har), så går motoren tyngre, altså det er noe som trekker strøm...men hva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)

Ungdomsskole-tysken min begynner å gå i glemmeboken :oops:

Men er det noen som vet hvorfor når jeg trykker inn knappen for varmetrådene i bakruten (varmetråder som jeg ikke har), så går motoren tyngre, altså det er noe som trekker strøm...men hva??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er altså sikker på det ikke er noen der? Altså.. at de er i et finere mønster? Dvs, du har testet når det har vært dugg/vinter, og sett at det ikke var noen forskjell å trykke på knappen?

Er jo merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min høres en ganske tydelig vifte fra den opphevningen som er mellom baksetene, her strømmer det ut varmluft fra en elektrisn vifte, jeg var i ferd med å spørre noen om denne hadde varme fra elektrisitet eller fra sirkulerende kjølevæske, men jeg antar at det er elektrisitet ettersom din trekker så mye strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen som vet hvorfor når jeg trykker inn knappen for varmetrådene i bakruten (varmetråder som jeg ikke har), så går motoren tyngre, altså det er noe som trekker strøm...men hva??

Som nevnt litt lengre opp her, så har du et elektrisk varme element og en vifte liggende baki der.

Det funker merkelig bra også.

Skaffer du deg en hardtopp, og alt funker som det skal, så vil du se at vifta trer ut av funksjon til fordel for varmetrådene i bakruta. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...