kuanov Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 På min -96 320i cab., så er det varme i speilene hele tiden, skal det være det?? I den tyske instr.boka står det "Das Aufheizen beider Spiegel erfolgt automatisch in Zundschlusselstellung 2 und ist geregelt". Hva betyr "geregelt"?? Og når jeg trykker inn knappen for varmetrådene i bakruten (varmetråder som jeg ikke har), så går motoren tyngre, altså det er noe som trekker strøm...men hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 geregelt = regulert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Så de er automatisk regulert altså Tok på speilen igår, det var SOL, blå himmel, og egentlig varmt, men speilen var jo enda varmere.... Jaja, så lenge det virker så...kan ikke klage da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Så vidt jeg kan oversette, så blir setningen: Varme på begge speilene blir automatisk regulert når tenningsnøkkelen står i stilling nr 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Takker:) Ungdomsskole-tysken min begynner å gå i glemmeboken Men er det noen som vet hvorfor når jeg trykker inn knappen for varmetrådene i bakruten (varmetråder som jeg ikke har), så går motoren tyngre, altså det er noe som trekker strøm...men hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Du er altså sikker på det ikke er noen der? Altså.. at de er i et finere mønster? Dvs, du har testet når det har vært dugg/vinter, og sett at det ikke var noen forskjell å trykke på knappen? Er jo merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2006 Har jo en ripete plastikk-bakrute Smelter vel om det er noen varmetråder der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 haha. slik kan det gå nå man ikke får med seg "cab". Hmm... da må man nok overlate det spørsmålet til cab-folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 på min høres en ganske tydelig vifte fra den opphevningen som er mellom baksetene, her strømmer det ut varmluft fra en elektrisn vifte, jeg var i ferd med å spørre noen om denne hadde varme fra elektrisitet eller fra sirkulerende kjølevæske, men jeg antar at det er elektrisitet ettersom din trekker så mye strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2006 Ja, det er nok mulig Må ut å sjekke nå....er i tilfelle en meget lite bråkete vifte Regner med at det er en vifte, slik at det blir bevegelse på luften som allerede er i kupeen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Men er det noen som vet hvorfor når jeg trykker inn knappen for varmetrådene i bakruten (varmetråder som jeg ikke har), så går motoren tyngre, altså det er noe som trekker strøm...men hva?? Som nevnt litt lengre opp her, så har du et elektrisk varme element og en vifte liggende baki der. Det funker merkelig bra også. Skaffer du deg en hardtopp, og alt funker som det skal, så vil du se at vifta trer ut av funksjon til fordel for varmetrådene i bakruta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå