humayun Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 hei...litt dumt spørsmål men lurer på denne at kan jeg montere intercooler i bilen uten turbo ,,,som regel intercooler avkjøles varm luft kommer fra turbo,so kan man bruke den metoden for å kjøle luft...dumt spørsmål men hva synes dere??
Mpower20 Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Helt unødvendig å bruke IC på en sugemotor, skaper mye motstand for motoren å suge lufta igjennom. Bygg deg et skikkelig varmeskjold og sett på et bra konfilter. F.eks K&N filter. Har gode erfaringer med dem, bare husk å kjøpe med deg rens i samme slengen.
humayun Skrevet Mai 27, 2006 Forfatter Skrevet Mai 27, 2006 jeg har konfilter men har ikke varmeskjold på den,kan man lage selv??eller noen som du vet lager det,,,takk for en god ide
David Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 jeg har konfilter men har ikke varmeskjold på den,kan man lage selv??eller noen som du vet lager det,,,takk for en god ide jada, det kan du lage selv.. eller du kan kjøpe et universalt varmeskjold!
propan Skrevet Mai 27, 2006 Skrevet Mai 27, 2006 Kjøp ett cold air intake kit eller lag tilsvarende selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå