Bimmerlars Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread. ... ht=allroad Glad jeg "kjører" BMW Dog ikke M40 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Satan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 det var noen fine kammer hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Audi viser gode takter om dagen.. Elektronikken deres er jo heller ikke kejnt for å være veldig holdbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 de motorene går 150.000km så raser motoren. Faktisk billigere å kjøpe fabrikksny motor istedefor å overhale. Mener vi har byttet 2 sånne motorer på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Vel.. bilen har jo gått 237.000km, og når man ser hva den har vært brukt til: Ser selvfølgelig at dette har vært et problem, siden Audi har kommet med forbedrede deler, men jeg tror ikke traktor var det Audi hadde i tankene da de konstruerte bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 OIOIOIOI. Ser ikke helt bra ut!!!!! Da er det bare å vente på motor-ras da. Vi har en 99 mod a6 2.5tdi v6. 140000km. Motorn går fint enda, enda. Kan hende det har litt å si om man har automat eller manuell, da automat går på mere turtall. Vi har manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 hehe... godt ikke bare bmw m40 har problemer med kammen! GUNNAR: jæveli bra bilder! ska kjøre vårønn m bimmer'n neste år,hehe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 huff, håper ikke ser sånn ut under ventildekselet mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 huff, håper ikke ser sånn ut under ventildekselet mitt også d gjorde d under mitt men heldigvis ikke nå lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Audi kan være stolte over kvaliteten dems, skikkelig bra gitt. Passende signatur i denne tråden vil jeg påstå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Såg akkurat det samme sjøl for noen dager siden på en A6 2.5 tdi quattro... den var gådd 169.000km og hadde like slitte kammer... Helt fantastisk kvalitet må jeg si!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2006 @ Gunnar: Greit at Audi kanskje ikke planlagt av bilen skulle bli brukt som traktor, men kammene skal ikke bli utslitt av den grunn da Rett og slett elendig av Audi det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 @ Gunnar: Greit at Audi kanskje ikke planlagt av bilen skulle bli brukt som traktor, men kammene skal ikke bli utslitt av den grunn da Kanskje ikke, men når man finner på å bruke bilen til denslags så vil jeg tro eieren er kapabel til det meste.. som f.eks. å kjøre den knallhardt på kald motor = stor innvendig slitasje. Ikke er det særlig bra med alt det støvet heller.. Ellers helt klart et morsomt stunt, og sannsynligvis praktisk også - bilen er jo mye lettere enn traktorer, og synker derfor verken nedi eller tettpakker jorda så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Det verste eg har sett var når eg bytta kam på ein 735, der var det nesten ikkje igjen knotter. Nesten heilt rund heile greia :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå