Austevollingen Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 God underholdning Hva heter forresten den første sangen? Sangen heter Tune Up - Ravers fantasy Ikke akkurat noe triks å legge ut film der det råkjøres i 60-sone med bruk av tåkelys og kjørelys, og samtidig få med skiltnummer, men det er jo opp til de som legger ut filmen. Ellers helt greit å se på, men som du selv sa, det mangler noen hk.
binlarsen Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Ler meg dønn ihjæl Kul film!! Tøft jobba gutter, stram vaier
retard69 Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Ja, må jo si at hestekreftene blir litt få når asfalten blir skikkelig tørr! Men kunne ha lagt bilen bredere...Ang, high-speed i 60-sone med nummerskilt, D er vel ingen bevis for at bilen går så fort, d kan jo være manipulert.. Syntes d var arti å lage film jeg!! Å rygge neste utenfor brygge-kanten-STUNTE var ikke et stunt...D var sjåføren (MEG) som ikke var helt obs på at bilen stod i reværs... Men men, arti for barna!
K Landre Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Biomar på Myre var jo godt representert da i allefall. Er forresten filleonkelen min og søskenbarnet mitt som driver Esso'n på myre da.
retard69 Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Hehehe...D var jo d som var planen! BIOMAR FOREVER!!!
oddis Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Jeg er ingen verdensmester, men jeg er ikke imponert over de "burnekunnskapene" dine/deres. Å ikke klare rundinger med en 320 er ikke imponerende.. Ikke ta det personlig, jeg ble bare litt småoppgitt.. Min søvndyssende 318 spinner bedre for mindre..
retard69 Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Hva er det med folk? Skulle det være EM i "burning"? Seffølgeli skulle jeg ha klart både 360 og mere...Men mitt problem er at jeg ikke stoler helt på mine ferdigheter!! Vi kjedet oss, og skulle lage en liten film-snutt...Ikke værdensmesterskap i 360! SMIIIL!
Icematic Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Hva er det med folk?Skulle det være EM i "burning"? Seffølgeli skulle jeg ha klart både 360 og mere...Men mitt problem er at jeg ikke stoler helt på mine ferdigheter!! Vi kjedet oss, og skulle lage en liten film-snutt...Ikke værdensmesterskap i 360! SMIIIL! lol
kentivar Skrevet Mai 28, 2006 Forfatter Skrevet Mai 28, 2006 var en grunn til at jeg skrev "burne" i annførselstegn da!!!
|Andreas| Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 hehe, morsom film det der Ang. det med og rygge når man har tenkt seg frem, så har jeg klart det selv noen ganger Da ikke på høyt turtall og ved brygge kant. Godt du ikke havna utfor da.
Arimanni Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 haha.. Faen te han kjøyrte på slutten i 60-sona da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå