Gå til innhold

strømproblem HJELP

+coupe+
 Share

Anbefalte innlegg

trenger hjelp, det er noe som stjeler strøm på bilen min, er det noe som er vanlige strømstjelere?

hanskerom?

kan det være sentrallåsen den fungerer ikke for øyeblikket??

onsdag fikk jeg start null problem brukte bilen hele dagen, men torsdag morgen var den nesten død, fikk start hjelp litt utpå kvelden, kjørte rundt i to timer for å lade opp bateriet. fredag virket bilen helt ok. i dag derimot helt død igjen, forstår ikke va det kan være...

trenger hjelp

kan det være batteriet?? som må skiftes??

all hjelp er positivt mottatt

takker for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket nivået i batteriet??

Opplevde noen ganger når bilen sto i ro en dag, så fikk jeg ikke start dagen etter, men så lenge jeg brukte bilen daglig, var det ikke noe problem med å få start!

Da var det en celle i batteriet som var gåent, selv om jeg etterfylte destillert batterivann.

Så du kan jo begynne med å prøve et nytt batteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å si det slikt.... jeg hadde akkurat det samme! alt funket helt fint bla bla bla... plutselig out of no where stoppet den... javel tenkte eg.. frem med startkabelen osv kjørte fin tur for å lade den opp igjen.. men neida. to celler var døde.. skiftet batteri... men problemet vedvarte. skiftet dynamo og nå er det ikke noe kluss lenger. ps.. sjekk om ledningen fra dynamoen til coilen sitter skikkelig. har hørt at den slipper av på noen biler... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...