Gå til innhold

gatebil

rånings
 Share

Anbefalte innlegg

jeg var på vålerbanen idag med gutta, og hadde det dritkult, mye fete biler, var en god del bimmere der og jeg ble forelska i mange av dem, har lagd film skal bare redigere den så legger jeg ut, i en av filmen fikk jeg med en rå scene, var en ford sierra som mista ene hjulet mens han kom i høy fart i en sving og jeg har det på film også var det en bmw som det rant mye olje fra og han gikk ut av banen i gresset, følget bak han kjørte rett i oljesølet når de kom ut svingen så det ble litt action scene der i svingen. ellers et bra treff med mye folk, bra vær og masse biler.

Gatebil taxien er grooooooooooooooom, så var det en lada som prøvde å sledde litt var like før den holdt på å velte holdt på å le meg ihjel, gleder meg vilt til neste gang.

noen som kan gi meg navn på et brukervennlig videoredigering program der jeg kan sette inn musikk og gjøre om til forskjellige format.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil taxien er grooooooooooooooom, så var det en lada som prøvde å sledde litt var like før den holdt på å velte holdt på å le meg ihjel, gleder meg vilt til neste gang

Han med Lada'n er ifra nabokommunen. Den har en Fiat 16v turbomotor på rundt 200hk+. Den slipper utrolig lett.. Et spørsmål jeg har lyst til å spørre om neste gang jeg møter han er: Hvorfor holdt han ikke bare bremsen inne og rev bakhjula i full blårøyk (som han ellers gjør!). Den går faktisk mye bedre enn det ble vist i Vålersladden!

Men orginalt understell gjør den noe "ustø" :lol:

Gatebiltaxien står det specs om på Gatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///M, kommer litt an på hvor mye du har tenkt å gjøre, men Windows Movie Maker som er inkludert med Windows XP er MEGET brukervennlig og enkel, og lager godt komprimerte .wmv-filer med grei kvalitet. Du kan legge inn rulletekster og litt småtriksing, samt klippe og mekke som du vil med bilde og musikk, men det begrenser seg stort sett der. Greit å slippe å laste ned og stresse med noe om du ikke trenger noe mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///M, kommer litt an på hvor mye du har tenkt å gjøre, men Windows Movie Maker som er inkludert med Windows XP er MEGET brukervennlig og enkel, og lager godt komprimerte .wmv-filer med grei kvalitet. Du kan legge inn rulletekster og litt småtriksing, samt klippe og mekke som du vil med bilde og musikk, men det begrenser seg stort sett der. Greit å slippe å laste ned og stresse med noe om du ikke trenger noe mer..

har windows movie maker ja, har aldri åpna den bare men får titte på den når jeg gidder, takk igjen hehe.

Gatebil taxien er grooooooooooooooom, så var det en lada som prøvde å sledde litt var like før den holdt på å velte holdt på å le meg ihjel, gleder meg vilt til neste gang

Han med Lada'n er ifra nabokommunen. Den har en Fiat 16v turbomotor på rundt 200hk+. Den slipper utrolig lett.. Et spørsmål jeg har lyst til å spørre om neste gang jeg møter han er: Hvorfor holdt han ikke bare bremsen inne og rev bakhjula i full blårøyk (som han ellers gjør!). Den går faktisk mye bedre enn det ble vist i Vålersladden!

Men orginalt understell gjør den noe "ustø" :lol:

Gatebiltaxien står det specs om på Gatebil.no

jeg vet ikke hva jeg skal si men han var morsom når han var der på banen og prøvde å sledde, det bare gikk rundt og rundt og hele bilen var jo løfta opp, dn hadde virkelig velta hvis den hadde mer fart så vet ikke hva ladaen er god for. det kommer jo ikke røyk fra potta engang sa kommentatoren LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bur osv kan man nok glemme i Norge til vanlige gatebiler. Bilene koster for mye i Norge til at noen har råd til å ødelegge en dagligbil med å sette inn bur, egn stoler osv...

Men litt mer kustus på kjøringa, og aktive flaggvakter er nok på sin plass. At publikum kommer seg så tett opptil banen at det er farlig hører jo ikke hjemme noe sted. På STCC sist høst var det jo ganske mange hundre mennesker også (sikkert over 1000), og da var det ingen slike sikkerhetsbrudd. Så jeg tror det går mest på seriøsiteten til arrangøren. Sitter det folk på innsiden av jordvollen under breisladd konkuransen, så kan de nesten like gjerne sitte på en rad midt i banen, eller som rundingsbøyer i autoslalom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bilde av de tøffeste bilene der!

bilde1043pp.jpg

bilde1059wy.jpg

bilde1062wi.jpg

Jeg måtte ta med golfen til Dahlbeck, jeg hjalp han med å dytte den ut fra teltet på søndag og slo av en kjapp prat. det viste seg at en av veivene var ødelagt så han fikk ikke kjørt noe mer.

bilde1075yl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dahlback Golfen er en klassiker man aldri går lei. Skikkelig verst på alle måter.

Han kjørte 3 runder på fredag så kjørte han inn igjen.. Han så litt bekymret ut i pit lane da han så under bilen før han skulle utpå.

veivene? Har han flere veiver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...