veglin Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 BMW 318i 88modell. Deler selges: Har: Bakaksling, gått 128.000km 2 stk framseter Luftmengdemåler Fordelerlokk, å pluggledninger.. Har også hele bilen, som ser ut som en dass, men med brae deler! Den bilen får du igjen vrakpanten for også, så visst du er interesseert i hele bilen, eller bare noen av delene,så ta kontakt.. RING: 47369011 Msn: veglin9@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acewolf Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 er den i kjørbar stand? hadde vert morro med en herje bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Har du turtelleren, virker den og forbruksmåleren?? Eller har du hele innstrument rekka. Sku hatt ny turteller og forbruksmåler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 HEI! HAR HELE DÆSJEN VISST DU VIL HA! MEN DET ER IKKE TURTELLER PÅ DEN DER! DET ER KLOKKE! kJØRBAR STAND. DEN VAR D! MEN JEG SOLGT MOTOREN AKKURAT! DESSVERRE, MEN D VAR EN RÅ GAZA BIL JA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 hvor mange dører er det på den? trenger hattehylle jeg, og seter til 2 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325-Lfc Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Har du speilet som står i frontruten? Jeg har desverre ødelagt mitt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xoxo Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Er interessert i venstre forsete, hvilken farge er det på setene og hvor mye skal du ha for det? Mvh xoxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hei 325-Lfc! Jeg har d speilet ja. d kan du godt få kjøpe, bare gi et bud! Har begge framsetene til en 2dørs. fører setet er d litt rifter i men ellers i bra stand! gi bud! Setene er grå-aktig! GI BUD! Selges billig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veglin Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Har hatt hylla å ja! begge 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå