C_West Skrevet Mai 28, 2006 Share Skrevet Mai 28, 2006 Hei trenger noen deler til min 2-dørs 85 e30 men har ikke så veldig fyldig lommebok Det jeg er mest intr. i er: penest mulig førerdør Senkesett Frontfanger (helst som passer på den gammle typen e30) bakfanger (samma som over ) billige felger med dekk Om dere har noe annet billig stash som kan friske opp min relativt orginale e30 så er det bare og skrive her eller sende en PM. Hadde også vært en fordel om slegeren bor i Østfold eller ikke så langt utafor så det lar seg gjøre og hente delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 2000,- 2000,- er du interresrt i disse? kostet meg 10000,- nytt og nesten ikke brukt frontfangeren er ferdig tilpasset og bakfangeren trenger mer tilpassning, bor i valdres! pm meg (har også en førerdør med litt rust nederst i kanten(sølvgrå metallic)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Glassfiber det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 ja glassfiber det der ja, original rieger og seidl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Sjekk her. Kanskje noe du trenger her? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=23258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 Viper: Hmm ja var fin frontfanger det. er den feridg tilpasset den gammle E30? Kan være intr. men du bor nesten litt langt ifra til at det lar seg gjøre og hente den :S Tam: ja hadde vært nitr. i frontfangeren om du skulle solgt den og dørene om det hadde vært 2 dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå