Bimmerlars Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Skrevet Mai 29, 2006 Må si at sveisearbeidet ditt ikke er imponerende... Er ikke jeg som har sveisa Kjøpte det som er sveisa her av en annen på forumet. Så sånn er det. Har fiksa på det, trykkrøret som går til innsuget er pussa ned f. eks
Bimmerlars Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 Det er lov å prute på de 10 tusen kronene folkens
MathiasR Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 hvor mange hester er det i den da?går den neddi en 85 modell 316?
Bimmerlars Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 Jeg vet ikke hvor mange hester det er i den enda. Men med 1,2 bars ladetrykk som jeg hadde tenkt til å kjøre så tror jeg ikke +-250hk er noen umulighet. Er rimelig sikker på at den passer rett i en 85 316 ja! Den har vel M10 motor med L-jetronic sprut den?
MathiasR Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 ok...vet du hvor mye det koster å evt sendt den til trondheim? jeg vet hvertfall at den har m10 motor Med forgasser... hva er det laveste du kan gå da?
Bimmerlars Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 Du skal få det for 8500,- med girkasse! Skal finne ut hva det koster å sende! Hva synes du om den prisen?
Bimmerlars Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 Mjaaa, hadde jo vært kult:) Ja, ikke sant Løp og kjøp
Kobar Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 ååå.. fy faen... akkurat d jeg er på leting etter... må du selge den nå?? vente til høsten? har fått meg sommerjobb, og kan så absolutt bruke noen av di penga på denne motoren! Har du prøvd motoren? garantert at den funker? jeg trenger ikke girkassa, så er det mulig for å få den litt billigere av den grunn? mvh
Bimmerlars Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 Den ligger hos meg til høsten den, hvis ingen andre tar den! Har ikke noe hast egentlig Girkassa koster nesten ingenting å kjøpe brukt så jeg selger alt for 8500,- Følger med den girkassa, ikke hvis du ikke vil ha den altså hehe Men kjekt å ha en ekstra girkasse da! Jeg har ikke startet den etter turbokonverteringa pga. at alt er ikke ferdig enda, men den gikk kjempefint før jeg tok den ut av bilen! Gikk uten problemer fra Gjøvik og hjem og litt rundt i gården!
Kobar Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Men da følger absolutt alt med, slik at det bare er hjem og mekke isammen? kunne ikke se noen bilder av turboen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå