kuanov Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Selger 1 sett ubrukte tåkelykter forran til E36! De er i klarglass, og det følger med ramme. Selges kr. 700,- /bud. Send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ågedal Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 passer de til coupè`? muli interessert, etter jeg kjørte over en grevling satan i helgen..Den tok knekken på festet på lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2006 Joda, de skulle passe! Har selv Cab, med M-Tech front! Men jeg manglet ledningene:( Bilen er levert uten tåkelys forran fra fabrikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 kjøper dem jg for 700 hvis de ikke er solgt. send en sms hvis det høres greit ut. tlf 95235264 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gazaa Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 er tåkelysene solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Joda, de skulle passe!Har selv Cab, med M-Tech front! Men jeg manglet ledningene:( Bilen er levert uten tåkelys forran fra fabrikk Du får jo ettermonterings-kit da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Joda, de skulle passe!Har selv Cab, med M-Tech front! Men jeg manglet ledningene:( Bilen er levert uten tåkelys forran fra fabrikk Du får jo ettermonterings-kit da Jepp, derfor jeg solgte disse lyktene! Skal nemlig kjøpe meg komplett ettermonteringssett:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Ja det blir kanksje billligere det. Tenktre at du kunne kjøpe på ledningene i tillegg men da hadde du sikkert blitt sittende igjen med 2 sett lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå