-Sammy Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Lurer på om en 94' 2.5L M50 (M50TUb25) altså med vanos, om den tåler 0.4-0.5 bar ? Uten å måtte skifte noe innvendig altså. Hvis det eventuellt vil fungere, er det snakk om noe voldsomt kortere levetid på motoren ? Har hørt at Vanos motorene er litt kresne på noe særlig effektøkning, stemmer dette ? takker,-
Ellingsen B. Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Med så lite trykk vil jeg tro at det ikke skulle bli noen problem. Vanosmotoren er ikke like glad i turbo som en m50 uten vanos vil jeg tro..
-Sammy Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Skrevet Mai 29, 2006 Ok takker for hurtigt svar. Det settet jeg har tittet på (fra TSI) vil gi en effektøkning på 56% altså så vil jeg lande på rundt en 300 gamp, ved ca 0.4 bar. http://www.turbo-kits.com/325_turbo_kits.html Her er vel ikke noen som har erfaringer med disse settene ?
propan Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Hvorfor ikke kompressor,tror nok det er det beste på disse motorene. Mer stabilt.
-Sammy Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Skrevet Mai 29, 2006 ja-nei si det Fannt bare et billig turbo kit og ble litt interessert. Har ingenting imot den klassiske psssj lyden heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå