Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vurderar å bygge om en e-30 til M3 med M5 motor frå e-34. Men før eg setter igang med et slikt prosjekt, hadde det vert greit å vite om korleis ein får dette godkjent? Nokken som har erfaring om dette? Prøvde å få godkjent en 320i med 325i motor ein gang, og berre dette var vanskeleg. Men det er jo et par M3'er med M5 motor her til lands, så korleis får ein dette godkjent?

På forhånd takk:) :roll:

Skrevet

Må ein heilt til tyskland? Ingen sjangs å få dette godkjent i Norge? Veit du pris på dette? Alle andre gatebiler her til lands med hundrevis av hestar, har alle desse vert i tyskland for godkjenning da?

Skrevet

Stemmer godt det, Motorleistung tar 1000 Euro for denne jobben med forutsetning at alt går knirkefritt. Jeg skal ned dit med bilen min når den er klar og det er vel egentlig småpenger med godkjenningen i forhold til hva som totalt sett er brukt på bilen.

Skrevet

Og MYE lettere å godkjenne der i forhold til papir mølla og all ventinga og forandringene det blir med det norske tilsynet.

Skrevet

Takk for svar:) Så det er så og seie umuleg å få dette til i Norge?

Nokken som veit om det finnast koblingsskjema for M5 motor i e30 (320i f. eks)?

Skrevet

www.motorleistung2000.com er den korrekte adressen. Han heter Martin og er ikke akkurat noen raser i britisk, så her er det moderspråket som gjelder 8)

Ellers mener jeg det er bolt-on med det elektriske. Jaffal om det er en 325 1.generasjon motronic. regner med du har samme pinne konfigurasjon i 320 motorkontakta di.. E30 m3 understell er tilstrekkelig.

Litt pes med at motoren går i nødprogram, men martin fikser. Han er kjapp på labben med mailen.

Gi Gass Mr!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...