Gunnar Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Hmm..? Den fungerer helt fint å bare klikke på den her.. prøvd å ta høyreklikk og lasta ned før du åpner?
propan Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 Snik turbo: 0,4 kg og m20b20-b23 Turbo,trykkrør IC etc såklart. Progressiv BTR 1,4:1 Ladetrykk opptil maks 1.0kg Dra til toppen med nye 12/9 bolter(de gamle uten torx)til 9,5kg så kan du øke til rundt 0,7-0,9kg med tenningsforsinker. Dette gjelder m20b20,b23 med jetronic eller motronic. M20b25:Ladetrykk valgfritt Turbo,IC,rør etc 535i dyser. 535i lmm som du setter inn 325i kort,innmat. Progressiv BTR. Piano med orginal pakning-eller MLS pakning uten piano. Trykk så mye en kan med riktig A/F og uten tenningsbank. Og alt over 0,7 behøver forbedret clutch. Og minst mulig motstand i eksos på alle for bedre respons,mindre mottrykk.
Arimanni Skrevet Mai 29, 2006 Forfatter Skrevet Mai 29, 2006 Gunnar: Takker.. Det funka når eg høgreklikka og lagra det. Har fint lite peiling på data propan: Takker. Det der løfta kunnskapsnivået mitt om turbo på M20 motor med 200%
stian329 Skrevet Mai 29, 2006 Skrevet Mai 29, 2006 arimanni: Remember his name, you'll be screaming it later
Hylland Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Hehe... Det skal eg vedde på at han kjeme til å gjere... Arimanni må ha hjelp ifrå mammaen sin til å fylle drivstoff til og med... Neida, eg berre tulle... Kjeme nok til å bli bra dette dersom det går i boks!
Arimanni Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Skrevet Mai 30, 2006 Der var B25 spjelhus mest sansynleg kjøpt Må berre få tak i Hylland så han kan hente det til meg i Bergen hehe Gunnar: Når eg leste gjennom dei papirene eg fekk fra deg (hjerteleg takk) så kom eg til punkt 12. Der var litt av teksten vekke, og klarte ikkje heilt å tyde kva som stod der Er det sånn at dei også anbefaler å bytte hjerne på bilen til M20B25 hjerne?
sLQvdal Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 vil man få bedre effekt på en m50b20 også om man setter på spjeldhus fra m50b25 ?
Gunnar Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 arimanni, såvidt jeg kan huske så var det bare at de hadde en hjerne som ikke var så lett å chippe, og at de derfor dro til en høgger og fant en av de som slutter på 200 172 fordi de er enklere å chippe. Tror ikke dette er et problem på våre, men du kan jo sjekke hvilken motor den hjernen der tilhører..
Rotty Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Snik turbo: 0,4 kg og m20b20-b23Turbo,trykkrør IC etc såklart. Progressiv BTR 1,4:1 Ladetrykk opptil maks 1.0kg Dra til toppen med nye 12/9 bolter(de gamle uten torx)til 9,5kg så kan du øke til rundt 0,7-0,9kg med tenningsforsinker. Dette gjelder m20b20,b23 med jetronic eller motronic. M20b25:Ladetrykk valgfritt Turbo,IC,rør etc 535i dyser. 535i lmm som du setter inn 325i kort,innmat. Progressiv BTR. Piano med orginal pakning-eller MLS pakning uten piano. Trykk så mye en kan med riktig A/F og uten tenningsbank. Og alt over 0,7 behøver forbedret clutch. Og minst mulig motstand i eksos på alle for bedre respons,mindre mottrykk. er dette på orginal innmat i motor??
propan Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Er ihvertfall 2 stk med meg selv på forumet her som skal ha 550+ i en M20.. Dette er med turbo altså hvis ikke du fikk det med deg.
Arimanni Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Skrevet Mai 30, 2006 Ja, fekk med meg det Men alkavell, 400 HK uten å skifte noko av innmaten i motoren? Ja, eg er fortsatt i
propan Skrevet Mai 30, 2006 Skrevet Mai 30, 2006 Som ett eksempel bare så her er det ca 350hk "bare" http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=23206
Arimanni Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Skrevet Mai 30, 2006 Har sitt litt på den motoren din ja Sikla like mykje etter den kvar gong eg ser den Men er ikkje det ein 525 motor? Og den tåler vel litt meir enn ein 520 motor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå