Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Snik turbo: 0,4 kg og m20b20-b23

Turbo,trykkrør IC etc såklart.

Progressiv BTR 1,4:1

Ladetrykk opptil maks 1.0kg

Dra til toppen med nye 12/9 bolter(de gamle uten torx)til 9,5kg så kan du øke til rundt 0,7-0,9kg med tenningsforsinker.

Dette gjelder m20b20,b23 med jetronic eller motronic.

M20b25:Ladetrykk valgfritt

Turbo,IC,rør etc

535i dyser.

535i lmm som du setter inn 325i kort,innmat.

Progressiv BTR.

Piano med orginal pakning-eller MLS pakning uten piano.

Trykk så mye en kan med riktig A/F og uten tenningsbank.

Og alt over 0,7 behøver forbedret clutch.

Og minst mulig motstand i eksos på alle for bedre respons,mindre mottrykk.

Skrevet

Gunnar: Takker.. Det funka når eg høgreklikka og lagra det. Har fint lite peiling på data :(

propan: Takker. Det der løfta kunnskapsnivået mitt om turbo på M20 motor med 200% :D

Skrevet

Hehe... Det skal eg vedde på at han kjeme til å gjere... Arimanni må ha hjelp ifrå mammaen sin til å fylle drivstoff til og med... Neida, eg berre tulle... Kjeme nok til å bli bra dette dersom det går i boks!

Skrevet

Der var B25 spjelhus mest sansynleg kjøpt :D Må berre få tak i Hylland så han kan hente det til meg i Bergen :P hehe

Gunnar: Når eg leste gjennom dei papirene eg fekk fra deg (hjerteleg takk) så kom eg til punkt 12. Der var litt av teksten vekke, og klarte ikkje heilt å tyde kva som stod der :(

Er det sånn at dei også anbefaler å bytte hjerne på bilen til M20B25 hjerne?

Skrevet

arimanni, såvidt jeg kan huske så var det bare at de hadde en hjerne som ikke var så lett å chippe, og at de derfor dro til en høgger og fant en av de som slutter på 200 172 fordi de er enklere å chippe. Tror ikke dette er et problem på våre, men du kan jo sjekke hvilken motor den hjernen der tilhører..

Skrevet
Snik turbo: 0,4 kg og m20b20-b23

Turbo,trykkrør IC etc såklart.

Progressiv BTR 1,4:1

Ladetrykk opptil maks 1.0kg

Dra til toppen med nye 12/9 bolter(de gamle uten torx)til 9,5kg så kan du øke til rundt 0,7-0,9kg med tenningsforsinker.

Dette gjelder m20b20,b23 med jetronic eller motronic.

M20b25:Ladetrykk valgfritt

Turbo,IC,rør etc

535i dyser.

535i lmm som du setter inn 325i kort,innmat.

Progressiv BTR.

Piano med orginal pakning-eller MLS pakning uten piano.

Trykk så mye en kan med riktig A/F og uten tenningsbank.

Og alt over 0,7 behøver forbedret clutch.

Og minst mulig motstand i eksos på alle for bedre respons,mindre mottrykk.

er dette på orginal innmat i motor?? :oops:

Skrevet

Er ihvertfall 2 stk med meg selv på forumet her som skal ha 550+ i en M20..

Dette er med turbo altså hvis ikke du fikk det med deg.

Skrevet

Har sitt litt på den motoren din ja :D

Sikla like mykje etter den kvar gong eg ser den :wink:

Men er ikkje det ein 525 motor? Og den tåler vel litt meir enn ein 520 motor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...