Gå til innhold

Automatkassa slura?


aakarol
 Share

Anbefalte innlegg

Kan du forklare litt nærmere hva som skjedde? Var det når du akselererte hardt den slurra, eller akkurat i det den gira? Har det skjedd kun 1 gang?

Skjer kunn når eg akselerer..hakker å virker som den slurer.Har ikkje våre sånn i de siste..Men som sakt,oljen såg ikkje bra ut,å filteret har heller adri våre skifta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er heldig så er det bare å skifte olje. Hadde samme symptomene på min, men det hjalp ikke å bytte olje. Vet ikke hva som var feilen. Den blei gradvis værre og værre, og etter et par uker så dro den nesten ikke fremover i det hele tatt. Det merkelige var at den virket like bra i revers som alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er heldig så er det bare å skifte olje. Hadde samme symptomene på min, men det hjalp ikke å bytte olje. Vet ikke hva som var feilen. Den blei gradvis værre og værre, og etter et par uker så dro den nesten ikke fremover i det hele tatt. Det merkelige var at den virket like bra i revers som alltid.

Hmm,ok..ja da får eg bare skifte den..Reversen virker heilt fint ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde samme problem på farmors 318IA.

Den begynte å slure i begynnelsen ved hard gasspådraging og ble bare verre og verre, til lsutt kunne vi nesten ikke kjøre opp en bakke engang.

Vi sendte den inn til sånn automatkasserepratør og han fant ut hva som var feil. Det var en sånn plugg for oljen som hadde falt av inni kassen slik at den mistet oljetrykket og dermed mistet trykket på clutchplatene. Så du burde skru av med en gang å få den inn til reprasjon. Reprasjon på vår kasse ble på 6000 kr, fikk da en kasse som fungerte utmerket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...