andersen Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Har fått en slags "slålyd" eller en lyd som om noe er løst når jeg kjører over humpler og ujevnheter. Hører det nesten bare når jeg har vinduet oppe. Lyden kommer fra rundt høyrehjul foran sånn ca.. Noen som har en anelse om hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 29, 2006 Share Skrevet Mai 29, 2006 Linkarm til stab stag eller bærekule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 Kjørte bilen til Motortecknik/Schmiedmann her i Skien for å høre hva lyden kunne være. De satt den på bukk og sjekket bærekuler, foringer, motorfestet og dilldall i forstillinga. Han verkstedduden prøvde å slå med en slegga på dekket og fant ut at lyden faktisk var bremseklossene. Alt dette gjorde de gratis, så det vil jeg si er god service Da var det bare å dra hjem å smøre bremseklossenes bakside med kobberfett, og det hjalp. Utrolig at bremseklossene kunne lage en sånn lyd, hørtes ut som jeg kjørte med tillhenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammerstad Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Merkelig, har jeg aldri vært borti... som regel så er det noen foringer eller noe med dempertårna som lager noen lyder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå