ehrnst Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 skulle vel gå greit å kleme ut litt mer krutt eller? mappet selv?
propan Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Skrevet Mai 31, 2006 Skulle gå greit det ja. Borger som har mappet da jeg ikke har innsikt i akkurat det og heller ikke utstyr selv. Den må nok mappes opp skikkelig uansett med bredbåndslamda. Men jeg bruker bilen hver dag og kjører til jobb med den,starter bestandig. Kun bytter olje og kjører med den. Meget stabil,derfor jeg ikke selger den for en slikk og ingentig heller. Selvkost på en slik motor er ca 60k+
henry Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 Hva slags stempler står det i? neddreide eller skiftet ut? hva slags råder og veiv?
propan Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Skrevet Mai 31, 2006 Orginale Mahle bmw dekomp 8.0:1 Orginale 135mm råder. Orginal 325i veiv.
Hylland Skrevet Mai 31, 2006 Skrevet Mai 31, 2006 Har du over 1500 innlegg her på forumet og ikke funnet ut at M20 og M30 kassene ikke går overens? Jepp... Hehe... Vil ein orginal 525 12v girkasse tåle trykket frå denne motoren???
propan Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Skrevet Juni 7, 2006 Har du over 1500 innlegg her på forumet og ikke funnet ut at M20 og M30 kassene ikke går overens? Jepp... Hehe... Vil ein orginal 525 12v girkasse tåle trykket frå denne motoren??? Jeg kjører orginal e21 323i kasse... så ja. Det er utrolig hvor mye bmw kassene tåler hvis de blir brukt riktig. Man må ikke røske den i gir... gire normalt så er de skuddsikre. Kan prøves i bil enn så lenge hvis meget interessert.
TSL Skrevet Juni 9, 2006 Skrevet Juni 9, 2006 hvorfor er du blitt så stiv på prisen. fikk jo en helt anna pris av deg sist jeg pratet med deg. var meget int i motoren jeg men når prisen er blit sånn tror jeg nkk jeg må melde pass.
propan Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Det finnes prutemonn vet du. Og prisen gjaldt raskt avgjørelse. Motoren selges for penger,hvor mye er opp til meg og en evt kjøper å avgjøre. Bare komme med vettuge bud så blir alle enige.
propan Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Og hvorfor skulle jeg det,tror du alt kommer gratis her i verden? Du bygger jo selv og vet hvor dyrt det er så ikke kom og si 40k er dyrt for denne.. Med sprut og ferdig mappet... Selvkost bare på deler er 60k så hvorfor skulle jeg da halvere prisen... nei da skal den få stå i fred isteden.
Kristov Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Og hvorfor skulle jeg det,tror du alt kommer gratis her i verden?Du bygger jo selv og vet hvor dyrt det er så ikke kom og si 40k er dyrt for denne.. Med sprut og ferdig mappet... Selvkost bare på deler er 60k så hvorfor skulle jeg da halvere prisen... nei da skal den få stå i fred isteden. Det er med grunnlag i min forrige motor. Kjøpte www.limmet.se sin 2004 motor komplett med alt fra sprut til IC men eks. kasse. Denne kjøpte jeg for 40k og den må jeg si er noen hakk råere enn den du selger, ikke noe vondt ment. Du får bare ha is i magen å vente på rett kjøper. Prisen jeg oppga var om du ville ha litt fortgang i salget
propan Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Ja noen må få være heldige de også. Jeg hørte om en som kjøpte en maks riggamotor med alt for 25000 også jeg,men hva har det med dette å gjøre... Jeg har også gjort bra handler før på lørdagskvelder med tørste selgere,men det er ikke dermed sagt at det er vanlig pris og ikke verdt mer. Men hvis du kjøpte den motoren for 40k så er det ett veldig bra kjøp.. Men hvorfor kjøper du da en ny motor nå hvis den var så bra?
Kristov Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Lider av effektsyken og vil ha noe som er bygget mer skuddsikkert enn en motor med original innmat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå