Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Smak og behag sikkert.. Liker det ikke jeg nei..

To problemer denne bilen.. Alt for høy og langt fra nok valsa buer.. kommer til å subbe som f... straks den må fjære litt tror jeg..

uansett syns jeg den ser høy ut.. Spesielt bak..

Men det er bare min mening..

Skrevet

Det er bare min mening..

Hadde hatt NULL problem med å brukt denne bilen i hverdagen om den hadde vært litt lavere.. Mulig skjærmene måtte vært litt større..

Jævlig pene hjul hvertfall.. får ikke noe penere på e36 enn brede OZ futura.. Rekner med det er 18"?

Skrevet

Har sett litt mer på bildene.. Så var vel litt kjapt første gangen..

Ser den er høyere bak på noen av bildene, mens den ser riktig ut fram..

Mulig den står på litt skjevt underlag?

Men syns den ser litt høy ut bak.. Kanskje litt mer bak, men ikke mye..

Skrevet

hehe, nei aldri 8)

-Var en typisk sivilbil. Primera, burgunderrød. Men hadde ikke helt hodet, eller skal jeg si øyne med meg den kvelden gitt.

Var oppover. skulle kjøre forbi så jeg tømte likegodt 3.giret oppover der. :)

Skrevet
Altså, har ikke fått avklart hva det ble enda. Dette er bare basert på hva han ene politimannen sa. Hyggelig kar forsåvidt. Jeg spurte, snakker vi et år uten her nå eller? så sa han bare, nei ikke no mer enn 6 mnd. Så da bør det vel stemme.

Men får se da. Skulle bli kontaktet i løpet av 30 dager. Så venter spent :)

Jeg mista lappen i mai.. ble målt til 140 i 80 sona og til meg sa de 5-8mnd men jeg mista den i 13mnd.. slapp bot men fikk 36 timer samfunnsstraff.. så du får nok desverre litt mer enn 6mnd.

Skrevet
æsj! ser ikke lovende ut altså! men får vente å se. blir sikkert kontaktet snart. Du slapp bot? kunne du velge da eller?

ja jeg slapp det.. var i tingretten.. også fikk jeg sånn strafferabbat siden jeg erkjente straffeskyld på stedet.. vet ikke om det har noe å si på at jeg slapp bot. gjorde hvertfall det, gadd ikke begynne å spørre om det var glad jeg slapp bare :D men du slipper nok å møte i tingretten, tror det var når en ble målt til fart over 130 så måtte en møte i rette. I din sak så er det sikkert politiadvokaten som bestemmer straff, og du får bare beskjed via et brev tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...