Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har handlet med BMW 728ia og har integrert nav.sys i den. Det jeg har funnet ut i etterkant er at kjøp av disse nav cd`ene er en meget kostbar affære så dersom noen har erfaringer med hvor jeg kan få tak i rimeligere bra cd`er m kartdata over europa så setter jeg pris på hint! Går det ann å svi disse platene tro? Kan kontaktes på msn dersom noen har noe kurrant å komme med:-)

Skrevet

Det billigste du kan gjøre er å leie inn en av tamilene i byen som er kjent rundtom... Hn kan sitte på siden eller i baksetet og tar utrolig liten plass. Du slipper noen form for oppkobling og fikling med brytere samt du kan bruke ham til andre forfallende oppgaver... Han kan også svis, men det anbefales vel kansje ikke :-)

Ellers ville jeg hørt med Tom A.... Kan sjekke for deg.

Skrevet
Noen som har prøvd denne type nav cd?

Hva er merket på gps'en din? Vi har Vdo i bilen vår og da lasta jeg bare ned ny cd fra x..

Skrevet

Aner jeg kriminell virksomhet her inne :x:?:

Eller er det kansje snille pirater dere handler med... Ala kaptein sabeltann og gutta?

Meiner: Du komme deg vel ingen plass nå uten navi? Bilen blir vel bare stående i garasjen ubrukt frem til navi cdn står i spilleren klar for kjøring :-)

Skrevet

sTEMMER DET GROMGUTTEN!!!Bilen står pal inntill den forteller meg hvor jeg skal kjøre... Og det er selvsagt Kaptein Sabeltan det er snakk om:-) Hihi...... De fra p.bay funket ikke heller så da blir det vell å handle cd pakken hos bavaria til ca 4000 flis... Jaja,,,,,,

Får ikk til å legge ut bilde her... Har de riktige målene men når jeg klikker på OK knappen forteller han med målene bildet må være på ny og så it no meir sjø,,,,,,

Jaja,,,

Skrevet

Det skal gå fint med svidde Cd'er til navi'en. Den forrige som satt i min bil var svidd, men kjøpte det siste kartet på E-bay og det var originalversjonen over norden. Tror jeg ga i overkant av 500kr for den jeg.

Har forøvrig det gamle kartet fra 2004 om du er innteressert.

Skrevet

Hei Der! Orker ikke styre med svidde cd`er som virker nå og da men har du erfaringer med at den cd`en du har funker så ta gjerne og send meg en mail så vi kan avtale litt nærmere! Ha en ellers fin dag!

Meinert

Skrevet
Noen som har prøvd denne type nav cd?

Hva er merket på gps'en din? Vi har Vdo i bilen vår og da lasta jeg bare ned ny cd fra x..

tviler på at du klarer å laste ned no som helst fra x for tiden :lol:

http://www.x.org/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...