Gå til innhold

Hvordan skal _egentlig_ fangeren på e30 1990mod monteres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg dunka borti her for et år siden med bilen min og etter det så har framfangeren hengt litt på skakke.

Så når fikk jeg endelig somla meg til å se på det så ser jeg at fangeren bare er festa i endrene (på siden av bilen).

Skal det ikke være noen fester framme også?

Lurer på om forrige eier tok en snarvei når han monterte mtech-stylinga.

Noen som kan forklare?

Skrevet

Fangeren er festa med to skruer i framkant underside på fangaren. Skru desse ut og trekk fangaren til deg. Skyv den på plass igjenn og pass etter at begge sidene går i inngrep på glidarane på sida;)

Skrevet
Fangeren er festa med to skruer i framkant underside på fangaren. Skru desse ut og trekk fangaren til deg. Skyv den på plass igjenn og pass etter at begge sidene går i inngrep på glidarane på sida;)

Skjønnte deg ikke helt her. HVor mange skruer totalt? Min hadde bare en skrue på hver ende av fangeren (på innsida av skjermen).

Hvis du hadde hatt ett bilde så hadde det vært fint.

Fangeren hang jo fint på de skruene til jeg var borti en fortauskant.

Skrevet

det er bare to skruer! umbrako 8 mener jeg å huske, først må du skuve fangeren inn i 2 slide spor på ver side! også entrer du boltene i framkant også skal fangeren sitte:)

Skrevet

tror d skal være 2 skruer framme og.. på hvær side av skiltet..og så 2 skruer till.. på hvær side.. du tar av innerskjermen å føler/ser deg fram.. skal være en skru på hvær side av fangeren på innsiden som e festet i støtdemperen!

Skrevet
tror d skal være 2 skruer framme og.. på hvær side av skiltet..og så 2 skruer till.. på hvær side.. du tar av innerskjermen å føler/ser deg fram.. skal være en skru på hvær side av fangeren på innsiden som e festet i støtdemperen!

tror ikke faceliften har de to i front :)

Skrevet

Jeg har jo modellen etter facelift. Er det da mulig å ta de festene i forkant av en pre-pacelift-bil og sette på min? Fangeren min henger nemlig skeivt.

Skrevet
Jeg har jo modellen etter facelift. Er det da mulig å ta de festene i forkant av en pre-pacelift-bil og sette på min? Fangeren min henger nemlig skeivt.

hmm er usikker.. men uanz så ser du jo selv om du kan ta di av.. eller bare lage nye fester.. ha litt realistisk fantasi.. noe som faktisk holder.. er usikker på hvordan forskjellen er på disse fangerene..

Skrevet

Nå har jeg vært på høggeren å henta de festene fra en pre-facelift. Så får vi se om de passer når jeg får bilen tilbake fra verksted i neste uke. Takk for hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...