Ronny M Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Selger bilen for 2500,- ...du får igjen 1500,- i vrakpant Den har ødelagt takluke og svære bulker på taket etter innbrudd. Lås på førerdør, bagasjerom og tenningslås er også brutt opp. Motoren har snart runda 200 000 km, men den er veldig bra. Går veldig stille og fint, og bruker minimalt med olje! Har vært i daglig drift frem til den ble stjålet her om dagen. Den kom til rette et par dager etterpå minus litt bilstereo og med nevnte skader pluss gåen automatkasse. Så det går ikke an å kjøre med bilen, men det er ikke noe problem å taue. Bilen er ellers i grei teknisk stand, men det er en del rust i karosseriet. Noen deler som er brukans: Motoren er som sagt bra. Eksosanlegget er bra, ingen lekkasjer. Panseret er bra, men trenger lakk. Alle lyktene er fine. Fangeren foran er bra. Alle rutene er bra. Ellers er interiøret sånn passe slitt som de pleier å bli. Lys farge forresten. Instrumenter og dashbord og sånt er bra. Det er sikkert mye annet småting også som er brukans som jeg ikke kommer på i farta. Bilen står i Skien. Bildene er tatt i vinter, men bilen ser fortsatt ut som på bildene, bare med bulk i taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2006 Har ikke plass til bilen her lenger, så jeg kjører den på skroten til uka hvis ingen har henta den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Synd det var 4 dørs Kunne blitt en grei banebil! Lykke til med salget\skrotinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 jeg kunne tenkt meg den, men har ikke penger til det før utti juli dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg