_Mayhem_ Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 Hei Skulle gjerne hatt hjelp av noen av dere guruene som driver litt med photoshop her. Vurderer og lakke felgene på bilen. Men er usikker på farge. Kan noen av dere hjelpe meg med og legge farge på felgene på bilen? Ta noen farger dere tror passer. Har tenkt litt på en grå-svart metallic-farge. Her er bilder av bilen i 1024x768: http://www.bmw-m-power.net/bmw-side.jpg http://www.bmw-m-power.net/bmw-front.jpg På forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 sort gitter..hosthost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 jepp, fangeren er av for tiden for gitterskift:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 30, 2006 Share Skrevet Mai 30, 2006 farga bare senteret på felgen. sort, grå og gull: bare si fra om du vil se andre farger eller nyanser. kan også prøve å farge hele felgen visst du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Mai 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2006 farga bare senteret på felgen. sort, grå og gull:bare si fra om du vil se andre farger eller nyanser. kan også prøve å farge hele felgen visst du vil. hadde vært knall om du kunnet farget hele felgen i sort å grått:) det hadde vært topp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Først original med Sort gitter og Spoiler vekk Sort/sotet Rød Hvite Knallgrønn Spoiler VEKK! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 Hehe, takker:) men spoiler'en tror jeg blir der.. med tanke på at det skal bygges motor.. å at ikke alt for mange har akkurat den vingen.. hvertfall ikke rundt disse traktene.. Mewn tror jeg går for sorte felger. eller hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Jo sort er fint det, men da bør du også skaffe deg sota lykter mener nå jeg...! Og seff sort gitter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Menne... hva er dealen med wünderbaumen..? Er ikke billukt greit nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Dårlig forsøk på soting av lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 wonderbaumen har hengt der siden jeg kjøpte bilen, vet ikke hvorfor. men bort skal den. hvordan er det og sote lykter selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Da er felgene ferdig nedpusset. Skal syregrunne dem i dag. De blir levert til lakking hos en kompis i morgen, når jeg har våtslipt dem. Fargen ble bestemt; Svart felger men den flate siden på eikene vil samme farge som bilen. Hva tror folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 tror det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Mayhem_ Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 Håper det. Skal bygge om stereo også etterhvert. lukter glassfiber der:) Noen som har en M3 frontfanger til salgs btw? til E36:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg synes forslaget til Arild G. med senteret i gull og kanten orginal var DRITFEIT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå