cato320 Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Litt dyre lykter kanskje? heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Trengs ikke mye fantasi for å skjønne tegninga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 Trengs ikke mye fantasi for å skjønne tegninga... håper ikke du tok detta seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Spørsmålet er om du tok det seriøst ? Jeg tar sjelden ting som kan være for godt til å være sant på alvor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Mai 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2006 Spørsmålet er om du tok det seriøst ? Jeg tar sjelden ting som kan være for godt til å være sant på alvor.. bare surfet og så det var ikke værre:P skjønte att det var en komma feil men litt arti å se sånn fordet da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Spørsmålet er vel om jeg tar det seriøst?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2006 hehe hva er det folk som ikke kan se noe humor i noe?.. haff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 Og hvis du skal ha lykter til coupéen din, cat320, så kan du jo gjerne kjøpe min som jeg har til salgs --> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=22788 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 "3-tall ekstra" feil for å være eksakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå