Gå til innhold

E30 320i selges SOLGT!!!


hoBo
 Share

Anbefalte innlegg

Har etter stor press fra lommeboka endelig bestemt meg for å selge bimmeren min. Jeg har hatt bilen i snart 2 år, men bilen har bare vært på veien litt over 2 måneder, dette grunnet all restoreringen som ble tatt på karosseriet og slikt. Karosseriet har gått 280000 km, men var entusiastkjørt (seriøst) av meg og forrige eieren, så de fleste deler har vært byttet de siste åra (inkludert total overhaling av motoren for et par år siden). Det jeg har gjort med bilen er å sette på nye fjærer (senk 40mm bak, 35mm foran), diverse karosseri reparasjoner (inkludert lapping av mesteparten av rusten), ny frontrute, nesten total demontering av motoren og bytte av pakninger osv (inkl. toppakning), selvsagt stylingen (som utgjør mesteparten av prisen), og andre ting som jeg ikke kommer på med en gang. Jeg kan dessverre ikke nyte bilen lenger siden jeg skal studere, og har en annen bil som jeg restorerer for sommerbruk. Det som kan gjøres med bilen er å stramme opp ventilene siden de tikker, lakken trenger en god polering (siden jeg lakkerte bilen selv og har ikke fått finpusse den ordentlig) og noen 'touchups' her og der, og bytte av gummislanger osv. Førersetet er nokså slitt men skal byttes så snart jeg får tak i en bra, og motoren må justeres litt her og der. Men ellers så er det en fin maskin som går brilliant for sin alder, og som sitter tight på veien som en BMW burde. Bra vinterdekk på org felger følger med. Legg inn et bud ved å sende epost til knudsenmarine@hotmail.com eller ring 98423109 (er ganske opptatt på dagstid så send sms hvis jeg ikke svarer). Holder til i nærheten av Drammen...

MVH

Robert

hpim06215zy.th.jpg

hpim042711tf.th.png

hpim06201lj.th.jpg

hpim06225yn.th.jpg

hpim06172he.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett og kjørt bilen, er veldig fin å se på. Den kan betraktes ved Åssiden VGS Man-Fre. Vi går i samme klasse. Men uansett. Innvendig er bilen strøken, minuset er førersetet er slitt. Fete felger også. Jeg hadde kjøpt bilen selv, men sliter med oppusing av en BMW 323i 195 modell.

Alt i alt er dette et godt kjøp :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...